LIVE. Social Media Bootcamp - cel mai tare eveniment al profesioniștilor din domeniu 

Pentru toți pasionații de digital, social media, PR și marketing care n-au reușit să-și ia bilet de acces la cel mai tare eveniment al profesioniștilor din domeniu, emisiunea Digital Must anunță vestea bună. Pe 18 și 19 noiembrie Social Media Bootcamp va fi în live-uri pe Agora.

VIDEO. Alexei Burciu și Svetlana Matvievici la Social Media Bootcamp

Invitații Danielei Donici au discutat despre blogging, vin și organizarea unui eveniment reușit. Mai multe detalii, în video de mai sus.

Munteanu Ionuț Radu a fost unul dintre speakerii din ce-a de-a doua zi Social Media BootCamp

 Munteanu Ionut Radu a vorbit despre online, PPC marketing și multe lucruri interesante despre Marketing. 

Social Media BootCamp a început ziua cu o doză de energie de la Active Energy Fitness Club 

Ce este newsjacking în Social Media

Raluca Duță despre newsjacking în Social Media: Newsjacking e atunci când folosești o știre internațională ca să comunici din partea brandului tău, în același context. De newsjacking nu ai cum să te pregătești, trebuie să acționezi spontan, creativ. Prin real time marketing aduci plus valoare comunicării pe care o are brandul. Newsjacking înseamnă să profiți atunci când oamenii sunt concentrați pe un eveniment (de ex. premiile Oscar, jocuri Olimpice, Alegeri etc);
Alege știrea potrivită pentru brandul și valorile sale.

RealTime Marketing e o opțiune mai strategică decât newsjacking. Se creează o poveste din viziunea brandului și se programează real time marketing. Beneficiile brandului: experiență bună cu brand, rată de conversie mai bună, retenție mai bună a clienților.

Ce înseamnă Social Media în opinia lui Alex Negrea

Alex Negrea vorbește despre rolul Social Media în Marketing: Un brand trebuie să fie foarte activ în Social Media, să investească și să fie prezent. Social Media înseamnă producție de conținut în măsură foarte mare.

VIDEO LIVE de la Social Media Bootcamp 

Monica Jitariuc: Viitorul aparține companiilor care reușesc să-și angajeze angajații

Monica Jitariuc: Viitorul aparține companiilor care reușesc să-și angajeze angajații.
Nu trebuie să ne ascundem după un instrument ca să ne apărăm incompetența.
Strategia e cel mai bun instrument de a ajunge de la A la B, pe cea mai ușoară și ieftină cale.
O campanie creată ˝fără bani˝ (500 euro). 

VIDEO. Exemplu de real time marketing prezentat la Social Media Bootcamp

FOTO. Etapele de creare a newsjacking

FOTO. Cum să fii frumos și elegant pe Social Media

Constantin Sarcov, Piko Creative: Eu sunt un om din afara sistemului. Orice om care face creație este vinovat în fața clientului. Dacă contentul este plictisitor, indiferent de cifre, oamenii nu vor acorda atenție. Orice lucru creativ e 50:50 lucrul agenției și lucrul clientului. În cazul succesului sau eșecului, ambii sunt responsabili. O nouă zi, un nou share. Contentul este regele, canalele sunt doar instrumente.