Imaginile de pe pachetele de țigări vor fi plasate alături de avertismentele de sănătate. Avertismentul de sănătate combinat urmează a fi imprimat atât pe aria externă a feței anterioare cât și pe aria externă a feței posterioare a fiecărui pachet unitar și a oricărui ambalaj exterior.

Eticheta text+foto urmează să acopere 65% din aria externă a feței anterioare și 65% din aria externă a feței posterioare a pachetului unitar și ale oricărui ambalaj exterior pe care este imprimat.

Avertismentele textuale sunt următoarele:
1) Fumatul cauzează 9 din 10 cancere pulmonare;
2) Fumatul cauzează cancere bucale şi ale gîtului;
3) Fumatul dăunează plămînilor;
4) Fumatul cauzează atacuri de inimă;
5) Fumatul cauzează accidente vasculare cerebrale şi infirmitate;
6) Fumatul blochează arterele;
7) Fumatul creşte riscul de orbire;
8) Fumatul dăunează dinţilor şi gingiilor;
9) Fumatul poate ucide copilul nenăscut;
10) Fumul ce îl emiteţi dăunează copiilor, familiei şi prietenilor;
11) Copiii fumătorilor sînt mai predispuşi să înceapă să fumeze;
12) Renunţaţi la fumat și rămîneţi în viaţă pentru cei dragi;
13) Fumatul reduce fertilitatea;
14) Fumatul creşte riscul de impotenţă.

Pe suprafața din partea de jos a imaginii color ar putea să se imprime informația privind numărul de telefon, adresa de e-mail și/sau a paginii web oficiale a instituției publice care informează consumatorii despre programele disponibile de susținere a persoanelor care vor să renunțe la fumat. 

Printre altele, ambalajele nu trebuie să includă elemente sau caracteristici care promovează produsul din tutun prin mijloace false, sugerează că un anumit produs din tutun este mai puţin dăunător decât altele, inclusiv utilizând calificative precum light, medium, ultra, extra și altele asemenea; se referă la miros, gust, prezenţa sau absenţa aromelor sau a altor aditivi sau creează asocieri cu produsele alimentare sau cosmetice ori cu jucăriile.