Pentru implementarea proiectelor, cele trei echipe câștigătoare, Kreyon, NowTime și Di'Art,  vor beneficia de premii a câte 4000 de dolari.
 
Timp de trei zile, 72 de participanți din Republica Moldova au muncit la elaborarea unor proiecte IT, aplicaţii web sau mobile, care ar ajuta presa să câștige bani din conținutul online.
 
La eveniment au fost prezenţi experți naționali și internaționali din domeniile IT, design şi media, care le-au acordat asistență echipelor. De asemenea, aceştia au avut prezentări și master-class-uri pe teme precum: ce și cum să procedăm pentru și cu ajutorul audienței; ce este, cum funcționează și cum este creată metoda de monetizare Native Advertising; procesul de lucru de la știre la trafic și entertainment; metoda de Crowdfunding.

Membrii juriului au fost Cornelia Cozonac, președinta Centrului de Investigații Jurnalistice (R. Moldova), Dona Școla, co-fondatoarea Generator Hub și Asociația DNT (R. Moldova), Dmytro, Tuzhanskyi, expert media (Ukraina), Jakub Gornicki, Outriders (Polonia) și Răzvan Băltărețu VICE (România).
 
Juriul a apreciat proiectele în baza criteriilor de utilitate, fezabilitatea proiectului, cât de inedit este și progresul atins de echipă în timpul hackathonului.
 
La hackathon s-au înscris 22 de echipe, dintre care în competiţia finală au participat 14 echipe din diverse domenii de activitate: IT, jurnalism, comunicare, biblioteconomie și societate civilă.