„Am efectuat o analiză amănunțită a pieții din Republica Moldova și am ajuns la concluzia că piața de aici are nevoie de un jucător important cum este PONY EXPRESS, care ar oferi soluții logistice integrate pentru domenii precum sectorul bancar, telecomunicațiile, medicină și comerțul electronic", a spus Svetlana Pancratova, șefa serviciului de comunicații corporative din cadrul companiei.

„PONY EXPRESS mizează foarte mult pe e-commerce. Este intersant faptul că 44% din produse cumpărăte online sunt fabricate în afara Republicii Moldova", a declarat Iulian Fedorenco, directorul reprezentanței PONY EXPRESS în Republica Moldova.

„Raportul dintre timpul și costul livrării constituie principalul avantaj competitiv al companiei", se scrie în comunicatul de presă difuzat de companie. PONY EXPRESS intenționează să ocupe cel puțin 10% din piața de livrare expres din R. Moldova și prevede un venit anual de peste jumătate de milion de dolari din operațiunile efectuate aici.

Compania are cea mai largă rețea logistică regională din Rusia, precum și subdiviziuni în Kazahstan, Ucraina, Belarus, Letonia, Uzbekistan, Azerbaidjan, Armenia, Lituania, Estonia, Kârgâzstan, Georgia și acum Republica Moldova. În 2018, operatorul de logistică intenționează să-și deschidă birouri de reprezentanță în România și Turcia.

P.