Cu siguranță a rămas un stigmat ca bărbații să se fardeze, însă devine din ce în ce mai normal”, a declarat bărbatul care este strateg social media și blogger de frumusețe.

Tot mai mulți prieteni de-ai mei îl folosesc, nu contează dacă sunt homosexuali sau heterosexuali. (Machiajul - n.r.) te face să te simți mai confortabil și încrezător”, adaugă bărbatul.

În august, directorul L'Oreal din Marea Britanie a declarat că nu mai e un tabu ca bărbații să folosească produse cosmetice pe timpul „generației selfie” și că în cinci sau șapte ani am putea vedea departamente întregi din magazine care vor fi dedicate cosmeticelor pentru bărbați.

Maybelline, un brand L'Oreal , a folosit un bărbat pentru prima dată pentru a promova mascara într-o reclamă, în ianuarie.

Deja multe branduri cunoscute vând machiaj special pentru bărbați, incluzând creioane de ochi „guy-liner”, creme pentru bronzat și fonduri de ten.

Charlotte Libby, o consultantă în frumusețe, a declarat că „machiajul nu va fi niciodată pentru toți bărbații”, dar cu siguranță sunt tot mai mulți care îl folosesc.

În trecutul îndepărtat, bărbații erau mai deschiși legat de folosirea cosmeticelor: în Egiptul Antic, bărbații foloseau creion de ochi, romanii foloseau ruj, iar în era Elisabetei I, foloseau pudră de față.

De asemenea, machiajul la bărbați mai este întâlnit și printre artiști. David Bowie și Boy George se numără printre aceștia.Citește continuarea pe digi24.ro.