WeWork și-a propus să schimbe modul oamenilor de a munci. Compania le oferă clienților spații de co-working inteligente, cu echipamente de ultima generație și acces aproape nelimitat la bere și cafea, scrie sursa. Birourile WeWork au apărut în zeci de orașe din peste 20 de țări, atrăgându-i pe freelancerii și angajații firmelor mici în domeniul tehnologiilor.

Însă oferta WeWork nu se limitează doar la spații unde să lucrezi, susține directorul general al companiei, Adam Neumann, care a contribuit la fondarea WeWork în 2010.

În cadrul WeWork, vrem să creăm o lume în care oamenii ar vrea să-și trăiască viețile, nu doar să muncească", spune el. 

WeWork oferă o aplicație mobilă care permite utilizatorilor să vorbească între ei și să primească notificări despre evenimente precum seminare, training-uri și chiar petreceri. Potrivit creatorilor, este vorba de crearea unei comunități. 

Compania a apărut în New York și s-a extins în mai multe orașe din SUA și în țările precum Brazilia, Argentina, China, Japon, India, Irlandă și Israel, printre altele, având peste 150 000 de membri. Recent WeWork a benificiat de o investiție în valoare de 4,4 miliarde de dolari din partea Fondației Vision a băncii japoneze SoftBank. 

Valoarea companiei a ajuns la 20 de miliarde de dolari, ceea ce a plasat WeWork printre liderii pe piața spațiilor de co-working. 

Veniturile anuale ale companiei au depășit 1 miliard de dolari, ceea ce-i permite să concureze inclusiv cu marile companii din domeniul imobiliar, notează sursa. 

Potrivit sursei citate, închirierea unui spațiu WeWork în San Francisco ar costa 400 de dolari pe lună, cu toate serviciile incluse.