Filletti

„Noi nu știm exact despre ce este vorba. Nu am urmărit conferința și nu știu toate detaliile, dar cu siguranță nu e vorba despre noi. Referitor la subiectul returului în fabrică a produselor, până în prezent către noi nu au parvenit astfel de pretenții. După intrarea în vigoare a legii, noi am stabilit un nou sistem de lucru cu comercianții și noi nu acceptăm retur”, a declarat pentru AGORA Gheorghe Șolari, director marketing Filetti.

Pegas

„Noi nu am avut niciun control. Noi lucrăm cum cere statul, noi nu luăm produse de la comercianți. Mai mult, de când activează Pegas niciodată nu am luat retur. Noi răspundem pentru calitatea produselor noastre. Interesul nostru este de a vinde un produs gustos, dar și calitativ. Nu știu detalii despre acest caz, dar despre existența retururilor în piață sunt multe voci care vorbesc”, a declarat Dumitru Vasile, administrator al companie PEGAS.

Rogob

„Nu este vorba de Rogob. Noi nu suntem vizați în acest scandal. Întotdeauna am fost responsabili să ajungă pe piață produse calitative și sigure care se produc după cea mai modernă tehnologie. Cât despre retur susținem mult această lege deoareace ea este aceea care poate să asigure consumatorul cu cele mai bune produse”, a declarat un reprezentant al companiei.

Meat-House

„Noi nu luăm retur, iar despre control nu ne vizează. Nu am avut controale în această lună”, a declarat scurt reprezentantul companiei motivând că este la volan.