Reprezentanții Carpat Belaz Service SRL s-au adresat la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor, considerând că au fost încălcate regulile de organizarea a concursului și că agentul economic care a câștigat licitația, BMC TRUCK & BUS SA, a fost avantajat.
Mai exact, Carpat Belaz Service SRL susține că BMC TRUCK & BUS SA a specificat în ofertă că termenul de livrare a autobuzelor va fi de o zi și că acest termen de livrare este foarte mic, cu atât mai mult că vehiculele vor trebui vopsite sau revopsite ulterior, într-o culoare pe care reprezentanții Parcului Urban de Autobuze trebuiau să o anunțe după concurs.
Mai mult, Carpat Belaz Service SRL se consideră dezavantajat pentru că el a indicat în ofertă 15 unități de transport, iar compania care a câștigat, 13 unități.
La rândul său, compania câștigătoare BMC TRUCK & BUS SA a explicat faptul că are deja autobuzele în stoc și nu este o problemă ca acestea să fie livrate timp de o zi, de la semnarea contractului. Totodată, cu privire la consumul de combustibil și capacitatea de încărcare, reprezentanții companiei fac referire la evaluări făcute în acest sens de Registrul Auto Român.
Într-un final, licitația organizată de Parcul Urban de Autobuze pe 3 noiembrie 2017 a fost anulată.
Anunțul despre faptul că unicul producător român de autobuze diesel, BMC Trucks, cu sediul în Ciorogârla, lângă Bucureşti, a câştigat o licitaţie pentru livrarea a 13 autobuze primăriei din Chişinău a fost dat pe 15 noiembrie. Evenimentul a fost numit de presa română „o premieră postrevoluţionară” ca autobuzele româneşti să fie exportate peste graniţă, pentru a fi folosite într-o reţea municipală de transport din Europa.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.