Aceste profiluri fake au fost numite după cunoscutele brand-uri de haine, care, în Republica Moldova, se află sub mentenanța companiei Aridon Group: Levi’s, Aridon, Oodji, Colin’s, LTB, etc. În unele cazuri, profilurile false au ajuns să aibă peste 2000 de abonați în doar două zile. Asta după ce au fost publicate postările ce îi îndeamnă pe utilizatori să participe la un „concurs”, în urma căruia li se promite obținerea unor certificate pentru haine. 

Sursele din cadrul companiei susțin că este vorba de profiluri fake și că, în realitate, Aridon Group nu inițiat un asemenea concurs.

 

 

 

„Toți utilizatorii, consumatorii și clienții sunt rugați să nu cadă prada acestor escrocherii. Informațiile despre concursurile și promoțiile noastre se publică doar pe paginile oficiale ale companiei”, a spus reprezentanta companiei Aridon, Natalia Ceaglii.

Între timp, compania Aridon a trimis o solicitare oficială către Instagram, cerând inchiderea profilurilor fake.  Juriștii companiei investighează cazul.