Traction Camp durează 3 zile și este destinat antreprenorilor și startuperilor din Moldova. Programul îi aduce împreună pe experți proeminenți din Sillicon Valley și din cadrul celor mai promițătoare startupuri din Europa.   

Agenda programului va cuprinde sesiuni privind cele mai actuale subiecte pentru fondatorii de startupuri: pitching, MVP, marketing, dezvoltarea afacerii, strategii de business, Growth Hacking, atragerea investițiilor. Sesiunile vor fi moderate de mentori internaționali, specialiști cu experiență extensivă în susținerea lansării și dezvoltării companiilor cu potențial global.

„Valoarea adevărată a programului Traction Camp pentru fondatorii de startupuri o constituie înțelegerea culturii de afaceri, de vânzări și operațiunile de dezvoltare a afacerilor specifice piețelor avansate. Există o diferență culturală masivă pe care fondatorii fără experiență „în exterior” nu o pot pătrunde. Aceasta este și cauza ce determină eșecul celor mai multe startupuri din Europa Centrală și de Est. Scopul principal al Traction Camp este schimbarea acestei paradigme”, menționeză Max Gurvits, antreprenor, investitor și unul dintre experții cheie din spatele programului.

În cadrul Traction Camp Moldova pot participa echipe care dezvoltă produse inovatoare în domeniul tehnologiei și au nevoie de suport în lansarea sau promovarea acestora. Participarea este gratuită. Înregistrarea se face online aici, până la data de 15 februarie 2018. 

Evenimentul va avea loc în Chișinău, la Centrul de Excelență în domeniul IT, Tekwill. 

Programul Traction Camp este lansat în Republica Moldova de către Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC, cu suportul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernului Suediei în cadrul Proiectului „Dezvoltarea Centrului de Excelență în Domeniul TIC Tekwill”.

Peste 100 de startupuri au fost antrenate până în prezent în cadrul inițiativei Traction Camp. Performanțele înregistrate de echipe ca urmare a programului sunt impresionante: peste 50% din participanți și-au extins echipele și mai mult de 40% au reușit să atragă investiții adiționale.