Autorul știrii publicate pe site-ul aif.md a scris că marșul „a fost organizat de către ONG-uri pentru„apărarea drepturilor lesbienelor, ale persoanelor gay și persoanelor transgen”.

Publicația „Argumenty i Fakty” este deținută de compania Exclusiv Media care controlează postul NTV Moldova, asociat PSRM.