A fost nevoită să depășească multe bariere, în primul rând sentimentul unui jucător mic ce nu va reuși măcar să-și întoarcă investiția, sentiment alimentat de mulți colegi din domeniu, ba chiar și apropiați. Scopul însă era clar stabilit, iar ambiția alimenta absolut toate celulele cu o concentrare maximă de entuziasm.

Prima provocare, lansată de un bun prieten al companiei, a fost participarea în chiar primul an de activitate la expoziția de mobilă de la MoldExpo. În cadrul expoziției a fost organizat un concurs, juriul find prezidat de reprezentatul regional Hettich, Valdemar, care a decis să premieze cele mai frumoase, inovatoare și performante concepte expoziționale de bucătărie. Acel juriu a selectat conceptul Bismobil Kitchen drept câștigător.

Anume acest premiu a dat curaj și energie echipei pentru câțiva ani înainte, ani cu multe provocări dar și multe vise realizate de BismobilKitchen. Imediat după eveniment, efectul a fost resimțit prin semnarea mai multor contracte, preluarea mai multor comenzi.

Încet, încet, BismobilKitchen creștea ca afacere și echipă.

Tot în 2017 BismobilKitchen, compania a tras o linie numărând deja câteva magazine, un showroom, o echipă de peste 20 de persoane și multe planuri de viitor. Pe parcursul acestor ani au fost multe acțiuni, campanii în care cei de la Bismobil au dăruit nu doar bucătării, dar și accesorii pentru ele. A fost schimbată tehnologia de producere, îmbunătățite standardele de calitate și implementate procese de verificare. Totul, pentru a livra experiențe plăcute și de calitate în casele clienților săi.

În ultimul an, echipa s-a extins, fapt care a stimulat puternic compania să tindă spre noi realizări. Introducerea standardelor noi, implementarea ideilor inovative și perseverența angajaților a bucurat sute de clienţi cu un produs autohton de calitate.

Misiunea Bismobil Kitchen este de a oferi o notă de individualitate fiecărui proiect prin încorporarea tehnologiilor performante, contopite într-un tot întreg de designerii BK.

După MoldExpo, au urmat multe alte expoziții de succes. Aici poate fi menționată Expoziția din București - BIFE SIM 2017, unde au fost preluate cele mai noi tehnologii și produse de la Hettich.de, Teka, EGGER Group pentru crearea funcțională a bucătăriilor moderne.

După aceasta, membrii echipei s-au avântat la o altă expediție în Germania, direct la fabrica liderului mondial de mecanisme pentru mobilă - Hettich.de. Aici au găsit o doză bună de ambiție pentru piața din RM și s-au convins încă odată de producerea calitativă și rezistența produsului finit și de garanțiile furnizorului Numina SRL.

Parisul romantic i-a ademenit la o altă expoziție de mobilă - Espiritmeuble. O atenție specială au avut mesele de bucătărie și combinarea originală dintre lemnul masiv și metalul care permite sinteza unor proiecte cu un design deosebit. 

„Pasiunea de a îndeplini vise, ne-a făcut să ajungem la Milano.” Așa caracterizează membrii Bismobil expoziția EuroCucina din cadrul salonului Salon del Mobile. Milano 2018.

Comunicarea cu clientul, până și după prestarea serviciului, definesc întreg procesul de dezvoltare și activitate a companiei. Bismobil urmărește în permanență să se diferențieze, prin atitudine, abordare diferită, promptitudine, receptivitate, dinamism, creativitate, spontaneitate, comunicare prietenoasă cu toți clienții, flexibilitate și oferte cu raport optim de preț-calitate. 

Datorită acestor principii, compania a reușit să-și extindă afacerea și producția. Multe idei au fost implementate și multe noi proiecte urmează să fie realizate.

Bismobil Kitchen - Plăcerea de a găti acasă!

To be continuied...

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.