„Expoziția a fost o platformă bună pentru producători şi distribuitori de produse alimentare şi echipamente profesionale. A fost o platformă de expertiză în cadrul căreia profesioniştii în arta gătitului şi-au etalat talentul”, relatează reprezentanții METRO. 

„Această expoziţie a fost o oportunitate pentru clienţi de a gusta din aceste capodopere culinare şi de a învăţa cum pot fi pregătite ele în condiţii casnice şi de a procura ingredientele necesare pentru aceasta”, susțin organizatorii. 

Ei sunt de părere că trend-ul global de a găti bucatele acasă, după reţetele bucătarilor-şefi renumiţi, îşi face tot mai mult loc şi în Republica Moldova.

Pentru prima dată, organizatorii expoziţiei au decis să aducă în faţa publicului larg un show culinar - „tusovkaculinara”. În cadrul acestuia, mai mulți bucătari şi bloggeri culinari din Moldova şi-au manifestat iscusinţa în a găti bucate din carne, peşte şi deserturi delicioase.

Cu suportul companiei METRO Cash & Carry Moldova au fost organizate șapte master class-uri cu unii dintre cei mai renumiţi bucătari-şefi din Moldova (Ian Masliukov - Restaurant OSHO, Victor Prodanov - Restaurant Pegas,  Alex Poliacov - Restaurant Jeraffe,  Victor Mascenco și Maria Shiverskih - Restaurant Sherlock Holmes, Elena Lipovanu - Chateau Vartelly). 

Pentru al doilea an, METRO Cash & Carry Moldova a organizat master class-uri pentru vizitatorii expoziţiei „Food & Drinks.” 

Reprezentanţii METRO Cash & Carry Moldova au menţionat că, spre deosebire de anii precedenţi, anul acesta interesul faţă de arta culinară este unul sporit, iar numărul vizitatorilor a crescut cu peste 30% faţă de anul trecut.

„Clienţii au venit în mod special pentru anumite master class-uri. Totodată, ei au avut posibilitatea să privească în direct pe pagina de Facebook a companiei unele dintre aceste lecţii”, povestesc reprezentanții METRO.

„Este cert faptul că cultura gastronomica ia amploare în Moldova , de aceea, compania METRO Cash & Carry Moldova vrea să aducă cât mai aprope de clienţii săi arta culinară şi gătitul gustos şi sănătos. Prin urmare, „Food & Drinks” este  o oportunitate de a întruni cei mai renumiţi bucătari autohtoni, de a prezenta recete şi ingredientele pentru acesetea, ingrediente ce pot fi găsite la preţuri avantajoase pe rafturile magazinelor METRO”, afirmă reprezentanții companiei. 

O altă tendinţă care, conform acestora, se observă în ultima vreme este faptul că reţelele de magazine îşi lărgesc gama de sortiment prin crearea unor linii de produse-mărci proprii.

Astfel, compania METRO Cash & Carry Moldova şi-a prezentat în cadrul expoziţiei „Food & Drinks” o gamă de mărci proprii care cuprinde produse alimentare şi nealimentare. Aceste produse comercializate sub mărcile proprii pot fi procurate la preţuri avantajoase şi de către consumatorii finali. 

„Acestea sunt produse de producători renumiţi, dar sub marca companiei METRO. Ele oferă calitate similară la un preţ mai avantajos decât produsele asemănătoare de la alte branduri. În magazinele METRO Cash & Carry Moldova putem întâlni o gamă vastă de mărci proprii: produse alimentare (METRO Premium, METRO Chef, METRO Professional, Rioba, Fine Line, Aro) sau nealimentare (METRO Professional, Sigma, Tarrington House, Aro, Fairline). Așteaptăm cu nerăbdare următoarea ediţie „Food & Drinks” pentru a urmări evoluţia culturii gastronomice”, scrie în comunicatul companiei.

„Pentru că METRO Cash & Carry Moldova susţine gătitul gustos, aducem clienţilor înca o surpriză gastronomică. În data de 3 iunie, începând cu ora 12.00, în cadrul parcării magazinului METRO Chişinău 1 (Poșta Veche) va avea loc festivalul gastronomic Food Fest.  Vizitatorii şi clienţii METRO sunt aşteptati la acest festival pentru a avea parte de experiențe gastronomice noi și masterclass-uri ce îi vor iniția în tehnici de preparare culinară. Pentru copii se vor organiza jocuri, concursuri, tombole și un meniu muzical plin de vară, soare şi arome savuroase”, scrie în comunicatul METRO.

METRO este unul dintre specialiştii internaţionali în domeniul vânzărilor en-gros şi retail. Compania își desfășoară activitatea în 35 țări și angajează peste 150 000 de oameni din întreaga lume.  În anul financiar 2016/17, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de circa €37 miliarde. Compania oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea la nivel regional și internațional pentru clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul.

„Prin intermediul mărcilor noastre comerciale, METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și prin intermediul serviciilor de livrare și prin inițiativele privind digitalizarea, compania METRO stabilește standardele pentru viitor: focalizarea pe client, soluții digitale și modele de afaceri sustenabile”, afirmă reprezentanții METRO. 

În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având trei magazine, peste 25000 de articole în fiecare dintre ele și peste 600 de angajaţi.

Pentru mai multe informații accesați paginile www.metroag.de; www.metro.md; https://www.facebook.com/metro.md/

 

P.