Juriul a ales câștigătorul din cele 10 sloganuri selectate de pe pagina de Facebook a concursului. „Țara are nevoie de o arenă pentru performanța sportivilor, pentru evenimente culturale. Avem nevoie de spirit de patriotism, de dragoste față de țară, educat inclusiv prin evenimente culturale și sportive. Orice acțiune bună are nevoie de un slogan. Ne bucurăm că avem participanți care au venit cu propuneri deosebite”, a spus Andrian Candu.

Pe locul doi s-a plasat sloganul „Creat pentru Generații”, fiind urmat de „Calea spre victorie”.

Președintele Parlamentului a mai spus că și-ar dori ca toate cele 10 sloganuri să fie afișate pe arenă. Ministrul Educației, Monica Babuc, a menționat că s-a bucurat „să vadă idei frumoase, exprimate într-un limbaj coerent”, iar ministrul Economiei, Chiril Gaburici, a spus că „în primul rând, sloganul trebuie să vândă, trebuie să fie foarte simplu, foarte ușor de memorizat”.

Inițiativa de a construi o arenă la Chișinău a fost anunțată de Vlad Plahotniuc în martie, la sediul PDM. Ulterior, proiectul a fost prezentat de președintele Parlamentului, Andrian Candu, care a menționat că cheltuielile ar putea ajunge până la 50 de milioane de euro.

Mai mulți experți au criticat, anterior, modul netransparent în care a fost promovat proiectul. În afară de contribuția inițială a statului, de 200 de milioane de lei și un teren de 69 de hectare din comuna Stăuceni, în primul an de implimentare a proiectului, statul trebuie să ramburseze partenerului privat, care va fi selectat în urma unui concurs, până la 25% din investiții.