„Aceste adrese au putut fi accesate de oricine care are o minimă pregătire tehnică.  Mai mult, faptul că Publika TV şi Publika.md au fost primele instituţii media care au difuzat aceste informaţii arată că am fost mai bine organizaţi şi mai bine pregătiţi, nicidecum că am fost în vreun fel avantajaţi de cineva”, mai scriu jurnaliștii de la Publika.

În reacție mai este indicat faptul că în ultima vreme, postul de televiziune este ținta unor „atacuri” din partea „unor grupuri de jurnaliști și organizații neguvernamentale afiliate politic”. Jurnaliștii sunt de părere că aceste „atacuri” fac parte dintr-o „campanie agresivă bine gândită”.

„Catalogăm acest demers drept un atac şi o presiune asupra jurnaliştilor postului nostru de televiziune şi o lipsă de fairplay din partea semnatarilor declaraţiei. De asemenea, solicităm respectuos organizaţiilor de media din Moldova să ia act de acest atac împotriva noastră”.

AGORA, alături de portalul de știri Diez, UNIMEDIA, TV8 și Ziarul de Gardă a expediat un demers, susținut de Centrul pentru Jurnalism Independent la adresa președintelui CEC, Alina Russu. AGORA, alături de colegii de breaslă, încearcă să afle cum și de ce site-ul postului de televiziune privat Publika TV a prezentat în regim real primele date cu rezultatele alegerilor înaintea CEC, păstrând în totalitate designul și însemnele specifice ale instituției.