Printre cei care l-au favorizat pe Ion Ceban în perioada campaniei electorale, dar și pe Partidul Socialiștilor din RM, se numără postul public de televiziune Moldova 1. Socialiștii au primit un timp mai mare de emisie și au fost puși într-o lumină pozitivă și la posturile Accent TV și NTV, precum și la Exclusiv TV, TVC 21, ITV și RTR Moldova. Și Pro TV de această dată a deviat de la prevederile Codului Audiovizualului, acordând mai mult timp de emisie socialistului Ion Ceban.

Iar postul Jurnal TV, din contra, l-a reflectat în context preponderent pozitiv pe candidatul Partidului Platforma DA, Andrei Năstase.

Singurul post de televiziune din cele monitorizate de CCA care a reflectat obiectiv campania electorală a fost TV8.

Iată cu ce amenzi s-au ales administratorii posturilor de televiziune:

Accent TV - 5.000 de lei

NTV Moldova - 15.000 de lei

TVC 21 - 5.000 de lei

Exclusiv TV - 10.000 de lei

Jurnal TV - 25.000 de lei

Ren Moldova - 10.000 de lei

RTR Moldova - 10.000 de lei

Pro TV - 5.000 de lei