Cea mai mare cotă din piață o are Marea Britanie, cu un buget de publicitate online de cca 16 mlrd euro, urmat de Germania cu 6.6 mlrd euro. Kamaras a mai precizat că piața de digital a crescut în 2017 cu 13.2% față de anul 2016. Trendul a fost păstrat în ultimii ani, astfel încât piața s-a dublat din 2012.

Dintre formatele de publicitate, video are cea mai mare creștere de 27%, de 4X mai mare față de celelalte formate de publicitate.

Constantine Kamaras, președintele Board of Directors, IAB Europe, a mai subliniat că trendul următor este SoMoVi - social, mobile, video. "E un fel de sfânta treime", a glumit Constantine Kamaras. Aceste trei trenduri au cea mai mare rată de creștere, dintre care 41% - mobile display, 38% - social media și 34% - video.

Întreaga prezentare o puteți găsi pe site-ul IAB Europe.

Acest articol face parte din proiectul editorial “FinTech”, susținut de Fagura, primul marketplace de credite din Moldova.