Produse precum telefon mobil și materiale de construcții sunt în capul listei (peste 180 de mii de utilizatori de internet din Moldova dorind să le cumpere), iar terenul și aparatură audio/video fiind pe ultimul loc în lista dorințelor (35 de mii și respectiv 43 de mii de moldoveni și le-ar cumpără în următoarele 12 luni).

La categoria de cumpărături online, hainele și accesoriile au mare căutare în rândul moldovenilor, peste 160 de mii de utilizatori declarând că le-au cumpărat online. Telefoanele mobile și tabletele ocupă locul doi , urmate de cosmetice și alte produse de înfrumusețare.

BATI este o organizație necomerciala a industriei de media și publicitate ce are că membri edituri de presă scrisă și online, agenții și clienți de publicitate. Obiectivul BATI este sprijinirea industriei de media și publicitate prin stabilirea unor metode și standarde comune privind modul de măsurare al indicatorilor de performanță ai produselor media. BATI pune la dispoziția pieței de media și publicitate indicatorii de performata obținuți în urmă auditului și studiilor realizate.

 

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.