Subiectul manifestațiilor a fost principala știre a zilei la Pro TV, care a difuzat reportajele din Piața Marii Adunări Naționale, dar și materialele video despre protestele moldovenilor din diasporă. Sursa a citat informațiile poliției, conform cărora la protest s-au prezentat cinci mii de persoane. 

Postul Publika contrazice însă aceste informații, menționând că la protest au participat „aproximativ trei mii de persoane”. Jurnaliștii acestui post susțin că unii manifestanți „habar nu aveau de ce au venit să protesteze”. Știrea despre proteste a fost dată abia în minutul 8 al jurnalului. 

TVR Moldova a reflectat protestul de astăzi ca fiind un subiect principal al buletinului de știri.

Protestul de astăzi din centrul Capitalei nu s-a regăsit în scurta prezentare a celor mai importante subiecte ale jurnalului de știri de la Canal 2. Reportajul a început cu ideea că mai mulți protestatari nu știau pentru ce au venit, continuând cu afirmația că unii dintre aceștia erau agresivi. În continuare, cei de la Canal 2 au prezentat vox-urile critice ale pasagerilor care așteptau în troleibuze. Spre final, jurnaliștii au prezentat imagini în care liderul PPDA, Andrei Năstase, a folosit într-o transmisiune live cuvinte necenzurate.

În aceeași cheie a fost și știrea de la Prime care pe alocuri pare a fi identică cu cele prezentate de către jurnaliștii Canal 2 și Publika. 

Într-un buletin de știri dedicat principalelor subiecte ale săptămânii, cei de la NTV au sugerat că Andrei Năstase a învins la alegeri grație Partidului Democrat.

Jurnal TV nu a difuzat în această seară buletinul de știri. În schimb, postul respectiv a oferit pe tot parcursul zilei imaginile LIVE de la fața locului, dar și din orașele unde au protestat moldovenii din diasporă. 

Amintim că protestul de astăzi este a treia manfisteție de amploare convocată de partidele din opoziția extraparlamentară, după ce Judecătoria Chișinău și Curtea de Apel au decis să nu valideze rezultatele alegerilor din 3 iunie pentru șefia Capitalei. Magistrații au invocat că ambii candidați au făcut agitație electorală în ziua alegerilor. Deși Codul Electoral prevede pedeapsă cu amendă în acest sens, alegerile au fost invalidate din cauza unor filmulețe live postate de Andrei Năstase în ziua alegerilor, în care acesta a îndemnat oamenii să iasă la vot, fără a preciza pentru cine să voteze.