Chișinăul îl vrem un oraș turistic. Cum îl facem atrăgător pentru turiști? Care sunt principalele puncte de atracție turistică ale Capitalei și cum le valorificăm? Acestea sunt principalele întrebări la care vom căuta răspunsuri împreună în primul panel de discuții.

Pe străzile Capitalei vrem stropi de culoare. Avem suficiente exemple în care s-a reușit să fie adusă arta în stradă sau strada să fie transformată în artă. Sunt exemple de la care ne putem inspira și pe care să le putem multiplica. Cum facem procesul mai ușor, fără birocrații și autorizații pe sub masă, dar și cum trezim în oameni dragostea față de frumos vorbim în cel de-al doilea panel.

Un mediu frumos e și un mediu sănătos. Soluția pentru el vine de la sortarea și reciclarea deșeurilor. E o problemă mult discutată și dezbătută inclusiv în ultimile campanii electorale, dar așa și nu vedem o soluție clară care să miște lucrurile. Doar câteva exemple de la micii întreprinzători, ghidați mai degrabă de principiul responsabilității sociale, ne mai bucură uneori. De ce avem nevoie să punem bazele unui process sănătos de sortare și reciclare a deșeurilor și cum acest proces poate începe din casa fiecărui chișinăuian și din biroul fiecărui antreprenor? Hai să aflăm răspunsul împreună, la Roff Offline Urban.

Implicarea businessului și cum pot parteneriatele B2B explora întreg acest teritoriu va fi firul roșu al evenimentului.  

Și dacă tot vorbim de parteneriate, a doua ediție Roof Offline are și un partener general. Este vorba de Kaufland, una dintre cele mai mari companii germane de retail din Europa, care și-a anunțat intrarea și pe piața din Republica Moldova, primele magazine urmând să fie construite la Chișinău.

„Misiunea Kaufland este să fie un „cetățean corporate” responsabil, care crede în crearea de valori pentru parteneri, în adoptarea și implementarea unor practici de afaceri sustenabile, în grija pentru comunitățile care ne găzduiesc și în protecția mediului. Pentru noi este important să fim cât mai aproape de comunitate și prin intermediul unor astfel de evenimente „offline” ca să interacționăm cu ea, să înțelegem cât mai bine ce își dorește și să identificăm soluții viabile atât pentru mediul de business, cât și privat. Ținem să menționăm faptul că majoritatea programelor și activităților pe care le desfășurăm se concentrează pe cinci piloni: cultură, mediul înconjurător, educație, societate și sport”, a menționat în context Cristina Aramă, PR&Comunicare Kaufland Moldova.

Despre atmosfera relaxantă și peisajele unice pe care le vei descoperi de pe acoperișul fostei fabrici de tractoare nu mai vorbim. Te intrigăm doar cu imagine imortalizată la prima ediție Roof Offline.

 

Mai multe detalii găsești și pe pagina evenimentului.

Așadar, ne vedem pe acoperiș, joi, 5 iulie, ora 18:30. Și nu uita! Tocurile le lași acasă sau la ușa acoperișului ;)

Partener General: Kaufland România

Partener Silver: Rogob

Parteneri: Vinaria din Vale, Casa Rinaldi in Moldova, Unicorn Winery Moldova, MoBerry, Tafelgut, B'Sweet, Gusto Pretzel, Rozmarin Cafe, OMactiv, Ivatherm Republica Moldova, EcoVazon, B'Sweet, Antos cosmetică naturală, Eclair - Tea, Decor & Lifestyle Shop, Fresh & Joy, Grădina Mărioarei, OLDCOM Moldova, Cadouri Originale decor din baloane, fotopanou, baloane heliu, Rikipal SRL, Pictura Magică pe apă _ Волшебный рисунок на воде.