Fiind un business de familie, (cele două generații care au contribuit la dezvoltarea a ceea ce este acum „Agrici Wine”) tradiția de a crea vinuri de top este transmisă cu multă responsabilitate urmașilor. Cele 80 de ha de teren ce găzduiesc podgoriile afacerii se găsesc în IGP Codru, unde  clima și solul sunt favorabile cultivării strugurilor.

Brandul „Agrici Wine” are un an, dar deja cucerește consumatorul autohton și nu doar. Vinurile au fost prezente la evenimente de profil precum „Ziua Vinului”, „Vernisajul Vinului”, la diverse evenimente ce susțin producătorii autohtoni etc.

Tot în 2017  a fost prezentată prima linie de vinuri îmbuteliate cu denumirea „Agrici Wine” la „Vernisaj în Vals de Primăvară”, un festival dedicat vinului. Aceasta conține cinci produse cu IGP: cabernet-sauvignon, feteasca neagră, cabernet-sauvignon rosé, moscato și chardonnay. Se alătură și un cupaj roșu din cabernet sauvignon, merlot și fetească neagră.

Grație Proiectului de Competitivitate lansat de USAID, vinăria are parte de consultanță în materie de promovare, branding, strategii. S-a procurat echipament performant și, se depun eforturi în inițierea unui proiect turistic.

Vinurile de la „Agrici Wine” se găsesc în țări precum Suedia, Elveția, dar au participat și la diverse expoziții dedicate vinurilor în SUA, China, Germania.

Licorile „Agrici Wine” vor fi și la ediția a treia de #ROOFOFFLINE din 13 septembrie, vino să îi cunoaștem împreună!

Partenerul general al evenimentului - Kaufland Moldova. Partenerul vinăriilor emergente la #ROOFOFFLINE Emergent Business - Oficiul Național al Viei și Vinului care este promotor al brand-ului de țară „Vinul Moldovei. O legendă vie”.