La întâlnirile Victoriabank Club participanții vor avea ocazia să afle mai multe despre management, start-up-uri, motivarea echipei, vânzări, marketing, dar şi despre diferite soluții destinate dezvoltării afacerii. Trainingurile vor fi susținute de persoane din echipa Victoriabank, Banca Transilvania şi BERD, precum şi de traineri specializați pe diferite domenii.

„Lansarea Victoriabank Club vine datorită experienței deosebite pe care Banca Transilvania o are în România cu BT Club. Povestea a început acum 13 ani, în Cluj-Napoca, iar pasiunea pentru educație şi convingerea că educația transformă oamenii – inclusiv antreprenorii – a fost la baza energiei inițiale inclusiv atunci. Cei care încep sau fac afaceri au o anumită formă de curaj, iar noi putem ajuta cu educația, care, la rândul ei transformă curajul în business sustenabil. În România am construit în timp o comunitate frumoasă, cu peste 25.000 de membri. Au fost peste 1.000 de evenimente educaționale în 60 de localități, la care au participat peste 55.000 de persoane. Ne bucurăm să extindem povestea de succes în Republica Moldova pentru că fiecare antreprenor susținut înseamnă îndeplinirea misiunii noastre de a susține spiritul antreprenorial şi, de fapt, curajul”, declară Tiberiu Moisă, Director General Adjunct, Banking pentru IMM, Banca Transilvania, membru al Consiliului de Administrație la Victoriabank şi unul dintre inițiatorii clubului în România şi Republica Moldova.

 

Lansarea Victoriabank Club este o premieră pe piața bancară din Republica Moldova şi face parte din inițiativele Băncii Transilvania, investitor în Victoriabank, destinate antreprenorilor  locali. Un prim pas în această direcție a fost făcut în 2018, când Victoriabank s-a adresat cu un produs specific companiilor de tip start–up şi cu o abordare mult mai deschisă pentru comapniile mici şi mijlocii. Victoriabank crede în antreprenoriat şi în susținerea acestuia. Suntem siguri că programul de educație financiară se va bucura de succes, iar clienții vor aprecia noua abordare: Victoriabank ofera clienților mai mult decât produse şi servicii bancare”, afirmă Bogdan Pleşuvescu, Preşedinte Victoriabank.

Înscrierea firmelor în Victoriabank Club se face online, gratuit. Tot pe site-ul Victoriabank antreprenorii se pot informa cu privire la calendarul cursurilor şi se pot înscrie, tot gratuit, la acestea. Cursurile vor fi organizate în oraşe diferite din Republica Moldova: Chişinău, Bălți şi Cahul. Primele cursuri organizate de Victoriabank Club vor avea loc în mai şi iunie a.c., iar subiectele vor fi Managementul financiar şi Managementul fluxului de numerar.

Banca Transilvania şi Banca Europeană pentru Reconstrucție şi Dezvoltare sunt acționarii majoritari ai Victoriabank, iar împreună, din ianuarie 2018, şi-au propus să contribuie la susținerea antreprenorilor şi economiei Republicii Moldova.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România, cu peste 16% cotă de piață. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business – retail, IMM şi Corporate. BT are peste 3 milioane de clienți, 8.000 de angajați şi peste 500 de sedii în 180 de localități. Victoriabank este a treia cea mai mare bancă din Republica Moldova. Are peste 620.000 de clienți, 100 de sedii şi 1.300 de angajați. Este prima instituție bancară comercială înființată în Moldova, în anul 1989. 

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.