Noua generaţie a crescut uşor în dimensiuni faţă de predecesorul său, aşa cum se poate vedea şi în tabelul de mai jos, ajungând la aproape 4.42 metri lungime. Şi-a crescut şi ampatamentul, însă tot prima generaţie, cea cu platforma sandwich, avea cel mai mare ampatament. A scăzut însă volumul nominal al portbagajului, cel măsurat până la linia geamurilor, în poziţia normală a banchetei spate, de la 488 litri la 455 litri. În schimb, dacă se rabatează bancheta spate, volumul de încărcare rezultat e mai mare. Asta ne sugerează că volumul disponibil în zona banchetei spate e mai mare şi e posibil să fi crescut şi din contul portbagajului.


Interiorul

Aparent, designul interior al lui B-Class imită mult formele şi elementele lui A-Class, însă, dacă arunci o privire mai atentă, constaţi că imită mai mult elementele şi mai puţin formele. Avem un aranjament similar al display-urilor uriaşe în rol de cadrane de bord şi sistem multimedia, guri de ventilare similare, volan similar şi comenzi similare pe tunelul central, însă forma propriu-zisă a planşei de bord e diferită.


Despre calitatea materialelor e aproape în plus să mai vorbesc. Tapiseria de pe scaunele maşinii din test e una de bază, în dotarea standard fiind oferite câteva combinaţii la alegere. Noi avem un interior cu piele artificală neagră, combinată cu microfibră pe centru, aceasta din urmă arătând extraordinar de bine. Şi pielea artificală arată foarte decent, însă, iar din experienţă vă putem spune şi că această piele e foarte rezistentă în timp.


Scaunele au o formă impecabilă. Anatomică şi atletică. Confortabilă. La drept vorbind, până şi cu prima generaţie B-Class, am avut câte episoade de 24-36 ore de condus aproape în continuu fără cea mai mică durere, într-atât de bune erau scaunele. Şi la C-Class e valabil acelaşi lucru, pentru că cei de la Mercedes-Benz au ştiut întotdeauna să creeze scaune cu gândul la anatomia, confortul şi siguranţa celor de la bord. Iar cele de pe noul B-Class se simt excelente, cu un suport lateral superb şi în acelaşi timp cu o formă care-ţi urmează anatomia spatelui cu fidelitate. Pe maşina noastră ambele scaunele faţă sunt ajustabile electric, au suport lombar şi memorie a trei poziţii.

Citește mai departe pe piataauto.md.