„Dar ce facem cu Aeroportul Internațional Chișinău, cedat de guvernul Leancă pe gratis (cică, concesionat pe 50 de ani!) lui Shor și controlat acum din umbră de serviciile secrete ale unui stat deloc loial Moldovei?!

Acest aeroport la faza cu „concesiunea” (pe gratis) era una dintre cele mai profitabile companii de stat, cu milioane de euro venit anual. În plus, singurul obiect din Moldova care contează din punct de vedere militar și geostrategic. Poate, în loc să ne jucăm de-a „zarnița" pe la Bălți, ne întoarcem sub control național aeroportul și nu mai permitem tranzitul separatiștilor îngâmfați, nici nu mai asistăm la bufonade cu întoarceri „triumfale" în patrie a unor persoane obscure care reprezintă aceleași servicii”, a scris Ion Sturza pe contul său de Facebook.

Fostul șef al Guvernului a mai adăugat că a devenit un „blogger înflăcărat”. „Dar e greu totuși să nu comentezi „povestea de succes”, vorba clasicilor eurointegrării din Republica Moldova... Am și un regret, postările mele sunt un fel de scrisori de la depărtare. Poate însă la un anumit moment lucrurile se vor schimba și pentru mine, dar și pentru alte sute de mii de moldoveni plecați prin lume”, a mai scris ex-premierul.

Agora reamintește că, acum dou ani, SRL „Avia Invest” a luat în concesiune Aeroportul Internaţional Chişinău, pe un termen de 49 de ani, luând asupra sa obligaţiunea de a investi în dezvoltarea infrastructurii aeroportului 244,2 mln euro. Ulterior, omul de afaceri Ilan Shor a fost desemnat președintele Consiliului de Administrație al Avia Invest.