Creată pentru a veni în sprijinul șoferilor, ca o aplicație mobilă de gestiune a datelor scadente pentru mașini personale și flote, MyCar Assistant centralizează cele mai importante documente și obiecte, cum ar fi asigurarea auto, ITP, Vinieta, sau extinctorul, trusa medicală și până la 100 de tipuri de notificări, astfel încât șoferii să fie informați din timp de statusul acestora, economisind astfel atât timp, cât și bani, prin evitarea potențialelor amenzi. Utilizatorii sunt în permanență la curent cu ce documente expiră, întreținerea flotei, daune și cheltuieli, comunicarea cu șoferii, simplu, transparent, de pe orice dispozitiv.
În România, aplicația a depășit 55.000 de vehicule înscrise și a atras deja sute de clienți importanți și din zona corporate. Gestionarea flotelor se realizează extrem de facil, iar șoferii pot adăuga direct în aplicație orice problemă a mașinii, ceea ce oferă un control absolut și o imagine de ansamblu pentru fiecare administrator de flotă.
MyCar Assistant
MyCar Assistant
Printre principalele funcționalități folosite de utilizatori anul trecut, se numără verificarea notificărilor primite constant în aplicație, rapoartele cu situația generală a documentelor și a vehiculelor, evidența istoricului de mentenanță, situația asigurării auto, administrarea șoferilor unei flote, administrarea daunelor, asistența privind starea vehiculelor sau evidența cheltuielilor.
MyCar Assistant este o aplicație gratuită pentru persoanele fizice, dar și pentru companii până la un număr de 5 vehicule înregistrate și este disponibilă pentru descărcare din App Store, Google Play sau prin aplicația Web pentru laptop-uri sau tablete.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.