La  #ROOFOFFLINE: MAD about AD,  Viorica Meșină va povesti despre cum se nasc fenomenele

La #ROOFOFFLINE: MAD about AD, Viorica Meșină va povesti despre cum se nasc fenomenele

Au trecut 8 ani de când piesa „The Show Must Go On” a formației Queen a devenit emblematică și pentru Moldova. Pe baza acesteia, în toamna anului 2015 a fost lansat un adevărat fenomen cultural: spotul „GO ON. Fruits from Moldova”, în regia lui Viorel Mardare.

Crețu Ana

Și dacă tot ne adunăm la #ROOFOFFLINE: MAD about AD să vorbim despre piața publicitară autohtonă, nu putem omite discuția despre acest fenomen, care a prins atât de bine la public!

Pe acoperișul nostru va veni Viorica Meșină, regizoare la Atelierul Sergiu Prodan, care ne va povesti despre istoria apariției conceptului și crearea spotului. 

Te așteptăm pe 5 iunie, începând cu orele 18:30, pe acoperișul restaurantului Vino pizza&wine (str. 31 August 113) cu un bilet procurat din timp pe iTicket.md.

Printre prezentările speciale de la ROOFOFFLINE va fi și “The Smallest Stand in the World” de Constantin Șarcov, detalii aici: https://agora.md/2023/05/16/faceti-cunostinta-cu-primul-speaker-de-la-roofoffline-mad-about-ad

Preț bilet: 250 lei 

Preț preferențial abonați AGORA: 100 lei (devino membru acum: https://agora.md/membership )

Partenerii cei mai faini pe care îi avem aproape: Purcari, Schweppes, maib. 

Această activitate este conexă Festivalului Industriilor Creative 2023 și are susținerea Proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.