#ROOFOFFLINE: MAD about AD: Anton Andrieș va povesti despre ingredientele unui rebranding organic
La #ROOFOFFLINE: MAD about AD veți cunoaște profesioniști din industria publicității, care au gândit proiecte de amploare și au schimbat fața brandurilor.
・ Crețu Ana
Unul din case-urile care a atras atenția noastră câțiva ani în urmă a fost rebranding-ul celui mai mare operator telecom din Moldova - Moldtelecom. Campania de rebranding s-a petrecut atât de organic, încât puțini din noi își mai pot aminti cum arăta identitatea vizuală precedentă. Despre acest proiect ne va vorbi Directorul de Creație de la Ogilvy Moldova, Anton Andrieș!
Pe 5 iunie, începând cu orele 18:30, te așteptăm la #ROOFOFFLINE: MAD about AD, pe acoperișul restaurantului Vino pizza&wine (str. 31 August 113) cu un bilet procurat din timp (https://iticket.md/event/roofoffline-mad-about-ad)
Preț bilet: 250 de lei
Preț preferențial abonați AGORA: 100 lei (devino membru acum: https://agora.md/membership )
Partenerii cei mai faini, pe care îi avem aproape: Purcari Wines, maib, Schweppes.
Evenimentul este conex Festivalul Industriilor Creative 2023 și are susținere Proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID - US Agency for International Development, Suedia și Marea Britanie.