Line-up-ul starurilor din publicitatea locală la #ROOFOFFLINE: MAD about AD
Pe 5 iunie e setat în calendare: ROOFOFFLINE: MAD about AD. Networking-ul, muzica bună, vinurile și cocktailurile estivale nu vor lipsi din programul acestei ediții. Dar poate punctul de atracție cel mai mare este line-up-ul de speakeri care vor veni cu studii de caz „delicioase” din industria de publicitate.
・ Crețu Ana
Case study #1 Constantin Șarcov, Piko: The Smallest Stand in the World
Constantin Șarcov, designer grafic, director creativ, lector, fondator al agenției de creație Piko, va veni pe acoperișul nostru cu “The Smallest Stand in the World”, un concept „plin de magie” elaborat pentru brandul polonez College of Wizardy!
Câteva detalii despre povestea creării conceptului le puteți citi aici: https://www.behance.net/gallery/88446555/The-Smallest-Stand-in-the-World, dar noi vă recomandăm călduros să veniți la ROOFOFFLINE: MAD about AD pentru a asculta pe viu cum a fost creat “cel mai mic stand din lume”.
Piko este o agenție premiată la nivel internațional, cu activitate în Moldova, iar de câțiva ani și în Amsterdam, lucrând cu clienți din zona start up-urilor. Proiectele de-acasă sunt legate de Purcari Wines, Parlamentul Republicii Moldova, National Democratic Institute, TEDxChisinau, Anim'est, Soros Foundation, Moldova Fruct & multe altele. Nici clienții români nu s-au ținut departe: Piko a lucrat cu EA Sports Bucharest, Danube Footwear sau Microgreens România.
Primul premiu al agenției l-a adus un print cu o dinamită și o țigară, pentru un concurs de campanii sociale anti-fumat. Ulterior, au început să vină premii și distincții precum AdPrint, Golden Award of Montreux, KIAF Gold, New Creatives, Luerzer’s 200 best etc.
Constantin Șarcov este doar unul dintre invitații noștri, așa că procurați-vă biletele din timp pentru a nu rata cea mai „la înălțime” pauză de publicitate, alături de oameni minunați: https://iticket.md/event/roofoffline-mad-about-ad
Constantin Șarcov, Piko
#ROOFOFFLINE: MAD about AD
Case study #2 Viorica Meșină, Atelierul Sergiu Prodan: GO ON. Fruits from Moldova
Au trecut 8 ani de când piesa „The Show Must Go On” a formației Queen a devenit emblematică și pentru Moldova. Pe baza acesteia, în toamna anului 2015 a fost lansat un adevărat fenomen cultural: spotul „GO ON. Fruits from Moldova”, în regia lui Viorel Mardare.
Și dacă tot ne adunăm la #ROOFOFFLINE: MAD about AD să vorbim despre piața publicitară autohtonă, nu putem omite discuția despre acest fenomen, care a prins atât de bine la public. Pe acoperișul nostru va veni Viorica Meșină, regizoare la Atelierul Sergiu Prodan, care ne va povesti despre istoria apariției conceptului și crearea spotului.
Despre Viorel Mardare și creațiile lui, AGORA a scris mai mult în ultimul timp:
https://agora.md/2023/03/09/prin-ochii-prietenilor-in-memoria-lui-viorel-mardare
În luna februarie, AGORA a lansat împreună cu familia Mardare hanoracele „Iubirea”, cu renumita inimă roșie pe fundal albastru și citatul: „Cu svarca varită din armatură pe tablă IUBIREA”. Iar, astăzi, 30 mai am lansat seria de colecție: tricou BDYSH + cartea “Așa erau timpurile” + hanorac “Iubirea”, o colecție care va putea fi achiziționată și la ROOFOFFLINE: MAD about AD.
Viorica Meșină, Atelierul Sergiu Prodan
#ROOFOFFLINE: MAD about AD
Case study #3 Viorel Barbănouă, PRofile Agency: CARBON – cele 5 stări de promovare a filmului autohton
Fenomenul CARBON este o poveste nu doar despre calitatea cinematografică a peliculei, dar și despre campania de promovare, datorită căreia spectatorii merg în cinematografe să vizioneze filmul chiar și după 8 luni de la premieră.
Și dacă tot ne adunăm la #ROOFOFFLINE:MAD about AD pentru a discuta despre publicitatea locală, nu am putut trece pe lângă acest case minunat! Îl vom avea alături de noi pe Viorel Barbănouă de la PRofile Agency, care vine pe acoperișul nostru cu prezentarea „CARBON – cele 5 stări de promovare a filmului autohton” și cu soluții pragmatice de implementare a ideilor ce din start par a fi foarte utopice!
PRofile este o agenție de comunicare și PR cu peste 10 ani de experiență pe piața Republicii Moldova, printre clienții căreia sunt companii din domeniile horeca, banking, instituții internaționale, telecom, vinificație, etc. PRofile este și partenerul AGORA în organizarea evenimentului #ROOFOFFLINE: MAD about AD pe 5 iunie.
Viorel Barbănouă, PRofile Agency
#ROOFOFFLINE: MAD about AD
Case study #4 Anton Andrieș, Ogilvy Moldova: rebranding Moldtelecom
Ne-am dorit să aducem la ROOFOFFLINE: MAD about AD profesioniști din industria publicității, care au gândit proiecte de amploare și au schimbat fața brandurilor. Unul din case-urile care a atras atenția noastră câțiva ani în urmă a fost rebranding-ul celui mai mare operator telecom din Moldova - Moldtelecom. Campania de rebranding s-a petrecut atât de organic, încât puțini din noi își mai pot aminti cum arăta identitatea vizuală precedentă. Despre acest proiect ne va vorbi Directorul de Creație de la Indigo Ogilvy Moldova, Anton Andrieș!
Scurt Q&A despre Ogilvy Moldova: este o agenție de publicitate cu sediul în Chișinău, afiliată rețelei internaționale Ogilvy. Echipele multidisciplinare din cadrul agenției oferă servicii complete din domeniul publicității: creație, client service, servicii media, SMM, New Media, BTL și organizare de evenimente. Agenția este organizată în șase departamente – creativ (care include și unitatea New Media), client service (care cuprinde unitatea SMM), financiar & administrativ, BTL & evenimente. Serviciile media sunt prestate de cele două departamente în afiliere cu rețelele internaționale EssenceMediacom și Mindshare.
Ogilvy adună în prezent o echipă de 59 de entuziaști ai publicității.
Anton Andrieș, Ogilvy Moldova
#ROOFOFFLINE: MAD about AD
Fără tocuri, cu dispoziție și gata de o pauză luuuungă de publicitate
Tradițional, pentru a crea o atmosferă cât mai informală, evenimentele #ROOFOFFLINE se produc în formatul „fără cravată și fără tocuri”. „Fără tocuri” este și o măsură de protecție pentru învelișul acoperișului, de aceea rugăm toți vizitatorii să vină în încălțări cu talpa plată.
Pe 5 iunie, începând cu orele 18:30, vă așteptăm la #ROOFOFFLINE: MAD about AD, pe acoperișul restaurantului Vino pizza&wine (str. 31 August 113) cu un bilet procurat din timp (https://iticket.md/event/roofoffline-mad-about-ad)
Preț bilet: 250 de lei
Preț preferențial abonați AGORA: 100 lei (devino membru acum: https://agora.md/membership)
Partenerii cei mai faini, pe care îi avem aproape: Purcari Wines, maib, Schweppes. Evenimentul este conex Festivalul Industriilor Creative 2023 și are susținere Proiectului Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID - US Agency for International Development, Suedia și Marea Britanie.
Vă așteptăm fără tocuri și cravate și cu multă dorință de a începe vara frumos!
Preț bilet: 250 lei
Preț preferențial abonați AGORA: 100 lei (devino membru acum: https://agora.md/membership)
Grăbiți-vă să procurați bilete: https://iticket.md/event/roofoffline-mad-about-ad)