După accidentul care s-a produs în după-amiaza zilei de sâmbătă, 5 august, pe sectorul de cale ferată Culma – Ceadîr-Lunga, în căruia șase vagoane încărcate cu cereale s-au desprins și au deraiat de pe căile ferate, astăzi se lucrează intens la lichidarea consecințelor.
Pentru a nu risipi marfa, vagoanele accidentate, pline cu cereale, sunt descărcate într-un loc special. În acest scop, la fața locului este și o macara specială care ridică și direcționează vagoanele.
Consecințele accidentului feroviar din Găgăuzia
CFM
Consecințele accidentului feroviar din Găgăuzia
CFM
Muncitorii deja au montat 50 de metri de cale ferată cu șine și traverse noi de beton. În total, urmează să fie reabilitați 150 de metri de cale ferată.
Angajații căii ferate lucrează în continuare ca în termeni cât mai restrânși tronsonul să fie funcțional și sigur.
Consecințele accidentului feroviar din Găgăuzia
CFM
Consecințele accidentului feroviar din Găgăuzia
CFM
Mobilizarea muncitorilor de la Calea Ferată vine, după ce în seara zilei de sâmbătă, 5 august, un tren care transporta cereale a deraiat în localitatea Joltai din UTA Găgăuzia. Potrivit informațiilor, 12 vagoane s-au desprins de la un tren cu 61 de vagoane, care transporta cereale. Șase vagoane s-au răsturnat.
Potrivit CFM, cauza preliminară a accidentului a fost temperatura extrem de înaltă care a făcut ca șinele sudate să-și piardă din rezistență. Trenul cu 61 de vagoane marfare se deplasa de la stația Basarabeasca spre portul Reni, Ucraina.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.