Colecta a implicat cca 1000 de voluntari și s-a desfășurat în 103 magazine din Chișinău și alte 25 de localități: Peresecina, Cetireni, Soroca, Căușeni, Hîncești, Strășeni, Dondușeni, Cimișlia, Cahul, Cupcini, Telenești, Cantemir, Cania, Măgdăcești, Orhei, Bălți, Stăuceni, Cricova, Călărași, Puhoi, Bubuieci, Ștefan Vodă, Sîngerei, Edineț, Comrat.
„În acest an am avut cea mai prolifică campanie socială cu cea mai mare prezență de până acum pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Drept dovadă avem rezultatele remarcabile cu un record absolut în ceea ce privește donația de alimente pentru oamenii nevoiași, semn că această colectă a devenit parte dintr-o abordare firească care este indispensabilă la nivelul societății în preajma sărbătorilor pascale. Credem cu desăvârșire că „Masa Bucuriei” este mai mult decât despre generozitate și implicare, este o acțiune de educare a tinerei generații pentru a fi mai buni și empatici.”
Autor: Igor Belei, Director Executiv Misiunea Socială „Diaconia”:
poză simbol
Diaconia
Diaconia apreciază efortul echipelor din cadrul companiilor: maib, Synevo Moldova, Premier Energy Moldova, Ogilvy Moldova, GRAWE Carat Asigurări, Amdaris, Liceul Teoretic „Pro Succes”, Instituția Publică Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza”, pentru că s-au alăturat demersului campaniei și au ales să facă voluntariat corporativ pentru o cauză nobilă.
poză simbol
Diaconia
Mulțumim promotorilor care au dus mesajul nostru către sute de oameni și i-au îndemnat să facă un bine: Andrei Porubin, Sorina Obreja, Marin Cretu (Kapushon), Elena Popa, Ana Cernicova, Marco Ballerini, Pasha Parfeni, Olesea Sfecla, Anatol Durbală, Corina Dascălu, Ludmila Adamciuc, Stela Botez, Sergiu Beznițchi, Nicu Țărnă, precum și echipelor media care au relatat despre acțiune și nevoie de mobilizare națională.
poză simbol
Diaconia
Apreciem implicarea rețelelor de magazine: Kaufland, METRO, Linella, Supermarket Nr1, Local Discounter, Velmart, Green Hills Market, Fourchette, Family Market, Bonus, dar și altor magazine locale.
Colecta de pe 27 aprilie a fost realizată în parteneriat cu eparhiile și parohiile Mitropoliei Basarabiei, asociațiile HelpAge International Moldova și ASCOR Chișinău. Partenerul logistic al acțiunii a fost Banca de Alimente.
poză simbol
Diaconia
Toți cei care vor să susțină în continuare oamenii nevoiași asistați de Diaconia pot face o donație pe parcursul întregului an. Cu 100 de lei e asigurat un prânz cald unui bătrân timp de o săptămână, la cantina socială din Chișinău.
În acest an, campania a fost sprijinită de Uniunea Europeană prin intermediul proiectului „Parteneriate pentru servicii de cantină socială incluzive și durabile”, co-finanțat și implementat de I.P. „Keystone Moldova”, A.O. „Concordia. Proiecte Sociale” și I.R.M.S. „Diaconia”.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.