Peste nouă milioane de lei din vistieria statului, pentru campania „Europa pentru tine”. Cum au fost cheltuiți banii

sursa foto: Guvernul R. Moldova

Peste nouă milioane de lei din vistieria statului, pentru campania „Europa pentru tine”. Cum au fost cheltuiți banii

Peste nouă milioane de lei, pentru campania de „informare a cetățenilor despre parcursul european al R. Moldova”, denumită „Europa pentru tine”. Cele mai mari sume au fost alocate pentru publicitatea în media TV și pentru panotajul stradal. Resursele financiare au fost alocate din bugetul Cancelariei de Stat. Precizările au fost făcute, pentru AGORA, de reprezentanții Guvernului.

Olga Scripnic

Suma totală pentru desfășurarea campaniei „Europa pentru tine” a constituit 9.458.750 de lei.

Pentru desfășurarea activităților, din cadrul întregului program, a fost contractat operatorul economic „Academia de Comunicare” SRL, precizează, pentru AGORA, reprezentanții Guvernului.

Cele mai mari sume au fost alocate pentru publicitatea în media TV - 1.320.000 de lei și pentru panotajul stradal - 724.100 de lei.

...

Panotajul stradal „Europa pentru tine”

Moldova 1

De asemenea, în cadrul campaniei, în perioada 1 - 16 august, s-a desfășurat Programul Educațional „Excursia Europeană”, care a presupus organizarea vizitelor ghidate în capitală pentru peste 2. 500 de copii din întreaga țară. Bugetul acestei activități a fost de 2.776.950 de lei.

Resursele financiare pentru implementarea campaniei au fost alocate din bugetul Cancelariei de Stat.

„Europa pentru tine”, tradusă în activități

Printre activitățile desfășurate în cadrul campaniei „Europa pentru tine” se numără amplasarea publicității stradale, plasarea și promovarea materialelor informative pe rețelele de socializare, realizarea de spoturi video și „istorii de succes”.

În plus, au fost plasate articole în presa națională, au fost diseminate materiale informaționale în transportul public, amplasate afișele informative în instituțiile partenere, tipărite și distribuite de ziare.

Totodată, au fost realizate afișe pentru centrele raionale și partenerii retail care participă în cadrul campaniei, stickere, spoturi video și audio, precum și dezvoltarea paginii web dedicate

Bugetul total pentru acestea activități a constituit 6.681.800 de lei.

Campania „Europa pentru tine” s-a desfășurat în perioada 1 - 18 august curent. Scopul acesteia, potrivit responsabililor, a fost să informeze cetățenii despre parcursul european al R. Moldova și „sporirii gradului de conștientizare privind beneficiile economice, sociale și culturale ale integrării europene”.

Din cauza semnării întârziate a unor contracte de plasare, unele materiale informative au fost afișate până la data de 3 septembrie curent.

Autor: Guvernul R. Moldova

Amintim că, anterior, amprenta semnăturii electronice a fost completată cu inscripția „Moldova Europeană”, la secțiunea locație. Acest demers a făcut parte din promovarea campaniei „Europa pentru tine”, preciza, la acel moment, purtătorul de cuvânt al Executivului, Daniel Vodă.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.