Aplicația gardy.me va facilita transmiterea rapidă a cererilor către echipajele de intervenție și va contribui la eficiența resurselor alocate. Pentru aceasta nu va fi nevoie de o convorbire cu operatorul, ci doar de un clic.
În acest sens a fost semnat un acord între directorul interimar Serviciului 112, Anatolie Viniciuc și directorul Gardy S.R.L, Vladimir Rediboi.
Totodată directorul interimar Serviciului 112, Anatolie Viniciuc, susține că „acest parteneriat va reduce considerabil timpul necesar pentru colectarea datelor de la apelant de către dispeceratul 112, de la 60-120 de secunde la doar 5-10 secunde.
În acest moment, aplicația este adaptată și dezvoltată pentru a fi utilizat la nivel de stat.
Având acces la toate datele furnizate prin soluția tehnică a apelantului, nu va mai fi necesar să punem întrebări precum „Care este numele de familie?”, „Câți ani aveți?” sau „Unde vă aflați?”, deoarece aceste informații vor fi transmise automat prin aplicație. Datele respective vor fi integrate direct în fișa de caz și transmise rapid dispecerului, oferindu-i acces imediat la informații detaliate.”
Autor: Anatolie Viniciuc, directorul interimar Serviciului 112
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.