Din pătrate în dreptunghuri: Postările de pe Instagram s-au schimbat la față

Noul format de afișare a postărilor pe Istagram. Pagina AGORA

Din pătrate în dreptunghuri: Postările de pe Instagram s-au schimbat la față

Grilele de profil ale Instagram vor afișa conținutul în format de dreptunghiuri în loc de pătrate. Schimbarea se aplică începând cu acest weekend și a fost anunțată vineri, 17 ianuarie, într-un story, de către șeful Instagram, Adam Mosseri, scrie The Verge.

Valeria David

Știu că unora dintre voi le plac foarte mult pătratele în postări. Și fotografiile pătrate sunt un fel de moștenire a Instagramului. Dar, în acest moment, cea mai mare parte a ceea ce este încărcat, atât fotografiile cât și videoclipurile, sunt în orientare verticală. Este păcat să le decupăm excesiv.

Autor: Adam Mosseri

Mosseri recunoaște că schimbarea ar putea fi puțin „dureroasă”, dar crede că este o durere „de tranziție”: „Cred că, pe termen lung, oamenii vor fi încântați de faptul că mai multe dintre fotografiile lor și mai multe dintre videoclipurile lor sunt de fapt vizibile așa cum se dorește în profil, decât decupate agresiv”, a spus Mosseri.

Justificarea este destul de asemănătoare cu ceea ce a spus el în august, când Instagram a confirmat că efectuează un test al schimbării.

De asemenea, Instagram a anunțat astăzi că a adăugat un nou instrument în feedul de Reels, unde utilizatorii pot vedea poți videoclipuri pe care prietenii abonaților le-au plăcut .

...

Utilizatprii pot vedea dacă prietenilor le-au plăcut anumote reels-uri.

FOTO: The Verge

Modificările au și stârnit reacții în rândul utilizatorilor. Opiniile internauților s-au divizat. În timp ce unii se arată încântați de modificare, alții spun că nu le este tocmai pe plac și va fi nevoie de timp pentru obișnuire.

CONTEXT:Instagram a mai lansat recent o nouă funcție, oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a comenta la Stories. Această schimbare permițându-le utilizatorilor să își exprime public opiniile și reacțiile. Până acum, răspunsurile la Stories erau limitate la mesaje directe (DM), dar acum comentariile pot fi vizibile doar pe Story-ul respectiv, timp de 24 de ore.

De aemenea, Meta, compania condusă de Mark Zuckerberg, a anunțat că renunță la parteneriatele de fact-checking cu instituțiile media pentru verificarea informațiilor pe Facebook și Instagram. În locul acestora, va introduce un sistem de evaluări realizate de utilizatori, similar celui folosit pe platforma X (fostul Twitter), deținută de Elon Musk.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.