Într-o postare pe rețelele de socializare, primarul capitalei, Ion Ceban, critică campania de comunicare inițiată de Guvern - „Moldova poate”. În același timp, publică imagini din niște ziare pe care este menționat că sunt publicații periodice ale organizației municipale PAS și pe care apare sloganul „Moldova poate”.
Asta este grav. PAS, sub sloganul „Moldova Poate”, a făcut ziare de partid încă pe 23 mai. Adică, odată cu campania mascată a Guvernului, finanțată cu cinci milioane de lei din bugetul de stat – din banii cetățenilor. Aici, CEC, organele competente și, cel mai grav, mass-media tac și slujesc în continuare PAS. Linge c*r continuă la scară largă.
Autor: Ion Ceban, primarul capitalei
Publicație periodică a organizației municipale PAS
Ion Ceban
Ceban mai scrie că licitația pentru campania anunțată de Guvern nici nu a fost finalizată, iar pe 6 iunie abia se încheie ultima zi de depunere a ofertelor.
Între timp, guvernarea a afișat deja bannere în toată țara, cu slogane și promisiuni. Acest slogan l-au afișat și de Ziua Europei, în PMAN. Noi vom utiliza toate instrumentele legale posibile și imposibile pentru a le da peste mâini.
Autor: Ion Ceban, primarul capitalei
În replică, purtătorul de cuvânt al Guvernului, Daniel Vodă, scrie că „în loc să aprobe bugetul orașului și să deblocheze 100 de milioane de lei pentru copiii care încep școala, primarul alege să facă circ”.
Totodată, Vodă menționează că „Moldova poate” este o campanie informativă care prezintă oamenilor „ceea ce face Guvernul R. Moldova”.
Pe primar îl deranjează transparența. Îl deranjează că oamenii sunt informați. Îl deranjează că nu mai controlează singur agenda publică în Chișinău. Domnule primar, vă pun o singură întrebare publică, simplă, la care nu aveți curaj să răspundeți în postarea dvs.: Nu sunteți de acord că Moldova poate?
Autor: Daniel Vodă, purtătorul de cuvânt al Guvernului
Campania inițiată de Guvern - „Moldova poate”
Dorin Recean via Facebook
CONTEXT. La 21 mai, Guvernul a anunțat că lansează campania „Moldova poate”. Aceasta are un buget de cinci milioane de lei.
„O campanie națională de informare care își propune să aducă deciziile publice mai aproape de oameni, printr-un limbaj clar, accesibil și ancorat în viața de zi cu zi a cetățenilor noștri”, a precizat, la acel moment, purtătorul de cuvânt al Guvernului, Daniel Vodă.
Cu o zi înainte, pe 20 mai, Partidul de guvernământ Acțiune și Solidaritate (PAS) a anunțat că va lansa o campanie de informare, cu sloganul „Împreună avem grijă de viitorul Moldovei”, în contextul viitoarelor alegeri parlamentare.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.