*Acest material este sponsorizat

O nouă întâlnire cu clienții maib: datorită feedbackurilor constructive avansăm împreună la nivelul următor

O nouă întâlnire cu clienții maib: datorită feedbackurilor constructive avansăm împreună la nivelul următor
maib

Misiunea echipei maib este să creeze un nou standard al experienței clienților pentru a le face viața mai simplă, mai bună și mai mobilă. Anume din acest motiv, a devenit o tradiție frumoasă întâlnirile cu clienții băncii care oferă feedbackuri cu privire la serviciile și produsele bancare, care au contribuit prin opiniile exprimate la implementarea de noi dezvoltări și îmbunătățiri de procese.

Cea mai recentă masă rotundă a adunat 11 clienți persoane fizice și mai mulți reprezentanți ai echipei Retail maib, care au ascultat, testat, făcut notițe și s-au angajat să continue dezvoltările și implementarea de experiențe de calitate.

 

„Experiența clientului, excelența în relația cu el și construirea de relații pe tot parcursul vieții sunt principii importante în activitatea maib, făcând diferența atât în modul în care suntem percepuți de clienți, cât și în maniera în care acționăm ca echipă. Fiecare întâlnire cu clienții noștri înseamnă, în primul rând, gratitudine, deoarece prin feedbackurile oferite avansăm împreună la nivelul următor, înseamnă o nouă foaie de parcurs în agenda dezvoltărilor și îmbunătățirilor de procese și înseamnă un număr tot mai mare de clienți mulțumiți de serviciile, produsele și experiența oferite de maib. Alături de clienții noștri creăm zi de zi istorie și experiențe bancare mai bune și le mulțumesc pentru tot ceea ce realizăm împreună”.

Prim-vicepreședinta maib, Aliona Stratan

Într-o atmosferă prietenoasă și relaxată, clienții invitați au povestit despre experiența lor cu banca, despre schimbările sesizate în ultima perioadă, au venit cu unele recomandări de modernizare și îmbunătățire a produselor și serviciilor pe care le utilizează frecvent sau pe care le îndrăgesc ei, familiile lor și prietenii. De această dată, noile carduri maib junior, calitatea deserviri dar și funcționalitățile oferite de aplicația maibank au fost în topul subiectelor discutate. Mai mult decât atât, unul dintre clienții prezenți a venit cu „tema de acasă” pregătită – o listă de întrebări și recomandări adunate de la toți colegii de serviciu, care sunt și ei clienți maib.

Echipa băncii nu doar că a luat notițe despre sugestiile primite, dar a reușit inclusiv că acorde suport câtorva clienți în simplificarea realizării transferurilor P2P din aplicația maibank, în baza numărului de telefon, fără a fi nevoie de datele cardului destinatarului pentru această operațiune.

„Succesul unei companii vine odată cu ascultarea clienților și focusarea pe nevoile și asteptările acestora, nu pe ceea ce declară concurenții sau “standardele pieței”. De aici a pornit și conceptul neformal al întâlnirilor cu clienții maib, care în mod deschis și constructiv vin cu sugestii de schimbări, dar și aprecieri ale eforturilor echipei pentru crearea și oferirea acelor produse și servicii inovative și utile. Și cea de-a patra întâlnire a adunat la o masă comună oameni frumoși, clienți loiali și parteneri ai comunității maib. Suntem extrem de recunoscători clienților pentru fiecare idee, sugestie, poate chiar și critică care ne ajută în final să aducem cea mai bună experiență bancară pe piața locală”.

Șef al Departamentului Customer Experience, Victoria Zanoga,

Brunch-urile cu clienții persoane fizice se desfășoară periodic, fiind parte din noua filosofie a brandului maib de a fi mai centrat pe clienți. Maib este la un click distanță, astfel încât clienții pot oricând oferi un feedback privind experiența trăită în raport cu serviciile și produsele băncii, expediind un mesaj la adresa [email protected].  Pe parcursul anului curent, brunch-urile cu clienții se vor desfășura în mai multe localități ale republicii.

Împreună la nivelul următor!

P.

Vezi și aceste știri
Maib liber relansează promoția privind dublarea ratelor la cumpărături cu 0% dobândă

Maib liber relansează promoția privind dublarea ratelor la cumpărături cu 0% dobândă

Plus de flexibilitate, rapiditate și reacție rapidă la schimbare: maib implementează agile

Plus de flexibilitate, rapiditate și reacție rapidă la schimbare: maib implementează agile

A doua tranșă a donației maib - transferată în contul special de asistență umanitară a refugiaților din Ucraina

A doua tranșă a donației maib - transferată în contul special de asistență umanitară a refugiaților din Ucraina

Maib a participat la conferința „Digital Transformation for Financial Institutions” (VIDEO)

Maib a participat la conferința „Digital Transformation for Financial Institutions” (VIDEO)

Deschide un depozit la maib și înmulțește rata dobânzii cu 2

Deschide un depozit la maib și înmulțește rata dobânzii cu 2

Maib lansează pachete de cont curent, pentru afaceri de succes

Maib lansează pachete de cont curent, pentru afaceri de succes

Advertoriale
„Bucură-te de moment. Noi ne ocupăm de restul”. De Ziua Internațională a Cafelei, Julius Meinl plantează arbori în numele partenerilor

„Bucură-te de moment. Noi ne ocupăm de restul”. De Ziua Internațională a Cafelei, Julius Meinl plantează arbori în numele partenerilor

Servicii de recrutare cu garanție de la DAD Human Capital

Servicii de recrutare cu garanție de la DAD Human Capital

Cauți un job în IT? Vezi care sunt primii pași pentru a deveni un specialist în domeniu

Cauți un job în IT? Vezi care sunt primii pași pentru a deveni un specialist în domeniu

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • DESCIFRAT| (IN)Siguranța din mijlocul protestelor sau șirul neregulilor din Orășelul Schimbărilor. Invitați: Șeful IGP, Viorel Cernăuțeanu și directorul executiv API, Petru Macovei
    DESCIFRAT| (IN)Siguranța din mijlocul protestelor sau șirul neregulilor din Orășelul Schimbărilor. Invitați: Șeful IGP, Viorel Cernăuțeanu și directorul executiv API, Petru Macovei
  • DESCIFRAT| Distribuirea lemnelor de foc sau drumul celor 5 metri ster: De la lista întocmită de primării, la stocurile care se golesc (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Cristina Tocari, tânăra care a revenit din Franța pentru a transforma plasticul în bijuterii (VIDEO)
  • DESCIFRAT| Meniul preșcolarilor, între posibilități și necesități (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Nicolai Croitoru: „Pot să mă mândresc că echipa mea e formată practic în proporție de 80% din persoane revenite de peste hotare”(VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Cine aduce cei mai mulți bani în Bugetul Public Național. TOP cei mai mari contribuabili din R. Moldova
  • 2
    MoldovaGaz a primit de la Gazprom confirmarea parțială a volumelor pentru luna octombrie. Livrările au fost limitate cu peste 30%
  • 3
    Consulatul rus din New York a fost vandalizat cu vopsea roșie (FOTO, VIDEO)
  • 4
    Vladimir Putin a semnat un decret privind recrutarea de toamnă
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.