*Acest material este sponsorizat

Victoriabank este și în acest an partener al CCF Moldova în cadrul campaniei „Povești de acasă”

Victoriabank este și în acest an partener al CCF Moldova în cadrul campaniei „Povești de acasă”
Victoriabank

Victoriabank continuă inițiativa națională a anului 2022 „Alături de Moldova, alături de fiecare” și susține, pentru al doilea an consectiv,  evenimentul „Povești de acasă” al organizației  Copil, Comunitate, Familie (CCF Moldova), o campanie socială de colectare de bani pentru copiii aflați în dificultate. Suma donată pe platforma www.donatii.md în perioada campaniei „Povești de acasă” (15 mai – 1 iunie 2022) va fi dublată de Victoriabank, așa cum s-a întâmplat și anul trecut.

În acest an, campania „Povești de acasă” are scopul de a colecta bani atât în sprijinul copiilor care trăiesc la limita sărăciei în țara noastră, cât și pentru copiii care fug de război și au nevoie de ajutor. Aproape 20 de tați, printre care președintele Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu, scriitorul Iulian Filip, directorul general al Teatrului Național „Mihai Eminescu”, Petru Hadârcă, antreprenorul Tudor Darie, vor citi zilnic câte o poveste. Campania se va desfășura pe toate canalele de socializare ale CCF Moldova: Facebook, Instagram, YouTube, iar Victoriabank va republica zilnic pe platformele sale de comunicare toate poveștile citite pentru ca mai mulți oameni să afle despre proiect și să poată face donații.  

„Suntem consecvenți în toate acțiunile noastre. Din acest motiv, susținem în continuare minunata campanie „Povești de acasă”, precum și pe organizatorul acesteia, binecunoscutul ONG local CCF Moldova. Victoriabank va dubla și în acest an suma colectată în cadrul proiectului „Povești de acasă”. De asemenea, voi citi o poveste pentru toți copiii din Republica Moldova, așa cum aș face acest lucru pentru copiii mei, îndemnând totodată oamenii să facă donații pentru micuții beneficiari ai CCF Moldova. Asta pentru că suntem alături de Moldova, alături de fiecare copil și cu poftă de fapte bune”.

Președintele Victoriabank, Bogdan Pleșuvescu

Campania „Povești de acasă” este parte componentă a inițiativei naționale a Victoriabank „Alături de Moldova, alături de fiecare”. Mai multe informații despre această inițiativă de amploare, cu un buget de cel puțin 10 milioane de lei, aflați aici, aici și aici.

De asemenea, organizația CCF Moldova este susținută financiar în cadrul activităților de CSR (Responsabilitate Socială Corporativă) ale Victoriabank. Printre evenimentele similare, desfășurate cu sprijinul Victoriabank, se numără: licitația de caritate „Cumpără artă, susține un copil” și „Gala Generozității”, parteneriatul cu Federația de Baschet din Republica Moldova și cu Teatrul Geneza Art din Chișinău. Anul trecut, Victoriabank a lansat o campanie de susținere a întreprinderilor mici și mijlocii – Eu sunt IMM, prin care dorește să facă auzite poveștile cu și despre oameni întreprinzători, care inspiră,  care caută soluții cu mult curaj și determinare. În 2020, Victoriabank a inițiat o campanie de susținere a producătorilor autohtoni, care a avut genericul #CumpărăDeLângăTine. la începutul pandemiei de COVID-19, în anul 2020, Victoriabank a donat 250 de mii de lei Spitalului Clinic de Boli Infecțioase „Toma Ciorbă” din Chișinău pentru lupta contra noului tip de coronavirus și a oferit sprijin clienților persoane fizice, aplicând la cerere amânarea plăților pentru credite. Anterior, banca a susținut financiar mai multe instituții de cultură, printre care Teatrul Național de Operă și Balet „Maria Bieșu”.

Despre CCF Moldova și campania „Povești de acasă”

CCF Moldova este o asociație nonguvernamentală, înființată în 2004. Campania „Povești de acasă”, inițiată de CCF Moldova, are drept scop acumularea fondurilor pentru realizarea misiunii de a susține copiii să crească alături de părinții lor, acasă.

Anul trecut, în campania „Povești de acasă” au participat 18 personalități din mai multe domenii, care au citit povești în mediul online.  Astfel, fiecare a contribuit la strângerea banilor în beneficiul copiilor.  Printre protagoniștii ediției din 2021 a campaniei „Povești de acasă” au fost: președinta Republicii Moldova, Maia Sandu, cântăreața de operă Valentina Naforniță și șeful Direcției Relații cu Publicul și Marketing a Victoriabank,  Sorin Bălănel. Acest eveniment este lansat anual, din 2020, de Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, și se încheie pe 1 iunie, de Ziua Internațională a Copiilor.

Mai multe detalii despre activitatea CCF Moldova  puteți afla de la președinta acestei organizații nonguvernamentale, Liliana Rotaru, care a fost invitata unei ediții a podcastului VB Talks, realizat de Victoriabank.  Episodul respectiv poate fi văzut aici.

P.

Vezi și aceste știri
10% cashback la achitările în farmacii sau servicii comunale, cu cardul social Victoriabank

10% cashback la achitările în farmacii sau servicii comunale, cu cardul social Victoriabank

Credit 100% Online – Creditul Expres de la Victoriabank

Credit 100% Online – Creditul Expres de la Victoriabank

Simplu, rapid și avantajos: Primește bani cu Ria prin transfer online de la Victoriabank, câștigă 50 de lei garantat și participă la tombola lunară care-ți poate aduce 3000 de lei

Simplu, rapid și avantajos: Primește bani cu Ria prin transfer online de la Victoriabank, câștigă 50 de lei garantat și participă la tombola lunară care-ți poate aduce 3000 de lei

Victoriabank sprijină în continuare Teatrul Geneza Art din Chișinău

Victoriabank sprijină în continuare Teatrul Geneza Art din Chișinău

Cu poftă de... Acasă – o nouă superofertă la creditul  imobiliar de la Victoriabank

Cu poftă de... Acasă – o nouă superofertă la creditul imobiliar de la Victoriabank

Superofertă de la Victoriabank – tarif preferențial unic pentru plățile electronice în valută, aplicat IMM-urilor

Superofertă de la Victoriabank – tarif preferențial unic pentru plățile electronice în valută, aplicat IMM-urilor

Advertoriale
Depozitul DINAMICO+ 11% dobândă fixă la EXIMBANK

Depozitul DINAMICO+ 11% dobândă fixă la EXIMBANK

Brandul autohton Linella explorează simțurile gustative și tactile în noua campanie ASMR (VIDEO)

Brandul autohton Linella explorează simțurile gustative și tactile în noua campanie ASMR (VIDEO)

Lentile progresive – îmbină trei perechi de ochelari în una

Lentile progresive – îmbină trei perechi de ochelari în una

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Doliu în Parlament. S-a stins din viață deputata PCRM Elena Bodnarenco
  • 2
    Ultima oră! Alertă cu bombă la Aeroportul Internațional Chișinău. UPDATE. Toți călătorii, evacuați
  • 3
    Atac armat într-un mall din Copenhaga. Autoritățile anunță despre mai multe persoane decedate
  • 4
    Ambasadorul Ucrainei în Turcia bate alarma: Ar fi fost reținută nava rusească cu cereale furate din Ucraina la bord
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.