*Acest material este sponsorizat

Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței

Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței
Agenția Boomerang - Performance Marketing

Știai că în Republica Moldova sunt peste 25.147 companii active? Odată cu creșterea concurenței pe piață, afacerile se luptă din ce în ce mai mult pentru atenția și banii acelorași oameni. Iată de ce, companiile care vor să ajungă și să se mențină în top trebuie să fie la zi cu cele mai eficiente metode de promovare.  Acest lucru se aplică și în promovarea online, în special Google Ads.  La ce bun să ai cel mai bun produs și ofertă de pe piață dacă nimeni nu știe nici de tine, nici de produsul și nici de oferta ta?  Agenția Boomerang - Performance Marketing îți propune 3 reguli. 

#1. Dacă încă nu te promovezi online, acum e timpul să începi

Promovarea și prezența online au devenit vitale pentru succesul unei companii. Chiar și companiile mari, cu experiență de peste 10-15 ani pe piață, care până acum se promovau prin recomandări pierd din ce în ce mai mulți clienți în favoarea celor mici care au o prezență puternică online. Promovarea online îți permite să interacționezi cu publicul tău oricând și oriunde și te păstrează constant în fața ochilor lor. Google spre exemplu îți afișează reclama atunci când cineva caută activ produsul sau serviciul tău, astfel ai acces la un public calitativ și calificat. Deja întrebarea nu mai este dacă ar trebuie să te promovezi online, ci când ar trebui să începi. Iar răspunsul la acea întrebare este de ieri sau chiar de anul trecut!

#2. Dacă deja te promovezi online, începe să urmărești cei mai importanți indicatori și să-ți optimizezi constant campaniile.

O problemă întâlnită destul de des la multe companii este, chiar dacă acestea deja se promovează online, nu știu ce se întâmplă de fapt în contul lor… nu urmăresc cifrele.  Cifrele din contul de reclamă te pot ajuta să înțelegi eficacitatea campaniilor, unde apare reclama ta, cât te costă un potențial client, cât plătești pentru o vânzare și multe, multe altele. Aceste date te ajută ulterior să modifici campaniile astfel încât să-ți atingi scopul… fie el vânzări, potențiali clienți sau brand awareness. 

Pe lângă setarea campaniilor, un lucru foarte important pentru promovarea eficientă online este optimizarea acestora. Prin optimizare ne referim la procesul de identificare a celor mai importanți indicatori, analizarea lor și modificarea reclamelor astfel încât acestea să obțină performanțe din ce în ce mai bune. Problema cu acești indicatori este că sunt destul de complicați… ceea ce ne duce la regula 3.

#3. Dacă încă nu știi cum să te promovezi eficient online și cum să-ți analizezi datele, învață de la cineva care știe. 

Abilitatea de a vinde se învață. și o poți învăța fie prin multă experiență, fie de la cineva care are deja acea experiență. 

Pentru a ajuta antreprenorii și viitorii specialiști marketing, Boomerang Academy organizează un curs practic de Google Ads în format offline care începe pe 25 mai. În acest curs participanții vor învăța pas-cu-pas cum să seteze și optimizeze reclamele Google ca profesioniștii.

La curs vei afla metodele și strategiile din spatele Agenției Boomerang, Agenție Google Premium Partners.  

Agenda cursului, formularul de înscriere și alte detalii despre curs le găsești pe acest link.

P.

Vezi și aceste știri
SEO sau PPC? PR sau marketing? Marea ofertă de Black Friday la LINK Academy și BusinessAcademy

SEO sau PPC? PR sau marketing? Marea ofertă de Black Friday la LINK Academy și BusinessAcademy

Cinci reguli de bază pentru un marketing digital profitabil

Cinci reguli de bază pentru un marketing digital profitabil

Etapele de bază din planificarea unei campanii publicitare, explicate de experți în online marketing

Etapele de bază din planificarea unei campanii publicitare, explicate de experți în online marketing

Advertoriale
Depozitul DINAMICO+ 11% dobândă fixă la EXIMBANK

Depozitul DINAMICO+ 11% dobândă fixă la EXIMBANK

Brandul autohton Linella explorează simțurile gustative și tactile în noua campanie ASMR (VIDEO)

Brandul autohton Linella explorează simțurile gustative și tactile în noua campanie ASMR (VIDEO)

Lentile progresive – îmbină trei perechi de ochelari în una

Lentile progresive – îmbină trei perechi de ochelari în una

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Doliu în Parlament. S-a stins din viață deputata PCRM Elena Bodnarenco
  • 2
    Ultima oră! Alertă cu bombă la Aeroportul Internațional Chișinău. UPDATE. Toți călătorii, evacuați
  • 3
    Atac armat într-un mall din Copenhaga. Autoritățile anunță despre mai multe persoane decedate
  • 4
    Ambasadorul Ucrainei în Turcia bate alarma: Ar fi fost reținută nava rusească cu cereale furate din Ucraina la bord
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.