Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței

Trei reguli cum afacerea ta poate supraviețui concurenței

Știai că în Republica Moldova sunt peste 25.147 companii active? Odată cu creșterea concurenței pe piață, afacerile se luptă din ce în ce mai mult pentru atenția și banii acelorași oameni. Iată de ce, companiile care vor să ajungă și să se mențină în top trebuie să fie la zi cu cele mai eficiente metode de promovare.  Acest lucru se aplică și în promovarea online, în special Google Ads.  La ce bun să ai cel mai bun produs și ofertă de pe piață dacă nimeni nu știe nici de tine, nici de produsul și nici de oferta ta?  Agenția Boomerang - Performance Marketing îți propune 3 reguli. 

#1. Dacă încă nu te promovezi online, acum e timpul să începi

Promovarea și prezența online au devenit vitale pentru succesul unei companii. Chiar și companiile mari, cu experiență de peste 10-15 ani pe piață, care până acum se promovau prin recomandări pierd din ce în ce mai mulți clienți în favoarea celor mici care au o prezență puternică online. Promovarea online îți permite să interacționezi cu publicul tău oricând și oriunde și te păstrează constant în fața ochilor lor. Google spre exemplu îți afișează reclama atunci când cineva caută activ produsul sau serviciul tău, astfel ai acces la un public calitativ și calificat. Deja întrebarea nu mai este dacă ar trebuie să te promovezi online, ci când ar trebui să începi. Iar răspunsul la acea întrebare este de ieri sau chiar de anul trecut!

Publicitate

#2. Dacă deja te promovezi online, începe să urmărești cei mai importanți indicatori și să-ți optimizezi constant campaniile.

O problemă întâlnită destul de des la multe companii este, chiar dacă acestea deja se promovează online, nu știu ce se întâmplă de fapt în contul lor… nu urmăresc cifrele.  Cifrele din contul de reclamă te pot ajuta să înțelegi eficacitatea campaniilor, unde apare reclama ta, cât te costă un potențial client, cât plătești pentru o vânzare și multe, multe altele. Aceste date te ajută ulterior să modifici campaniile astfel încât să-ți atingi scopul… fie el vânzări, potențiali clienți sau brand awareness. 

Pe lângă setarea campaniilor, un lucru foarte important pentru promovarea eficientă online este optimizarea acestora. Prin optimizare ne referim la procesul de identificare a celor mai importanți indicatori, analizarea lor și modificarea reclamelor astfel încât acestea să obțină performanțe din ce în ce mai bune. Problema cu acești indicatori este că sunt destul de complicați… ceea ce ne duce la regula 3.

#3. Dacă încă nu știi cum să te promovezi eficient online și cum să-ți analizezi datele, învață de la cineva care știe. 

Abilitatea de a vinde se învață. și o poți învăța fie prin multă experiență, fie de la cineva care are deja acea experiență. 

Pentru a ajuta antreprenorii și viitorii specialiști marketing, Boomerang Academy organizează un curs practic de Google Ads în format offline care începe pe 25 mai. În acest curs participanții vor învăța pas-cu-pas cum să seteze și optimizeze reclamele Google ca profesioniștii.

La curs vei afla metodele și strategiile din spatele Agenției Boomerang, Agenție Google Premium Partners.  

Agenda cursului, formularul de înscriere și alte detalii despre curs le găsești pe acest link.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal