Maib continuă să alinieze rețeaua sa de sucursale, la noua identitate de brand a companiei

Maib continuă să alinieze rețeaua sa de sucursale, la noua identitate de brand a companiei

Ambianța confortabilă, atmosfera relaxantă și oamenii prietenoși devin tot mai mult cartea de vizită a maib. Aceste elemente, alături de rapiditate în deservire, zone personalizate pentru diverse necesități ale clienților, design colorat și inovator, echipă dinamică și profesionistă se regăsesc inclusiv în sucursala „Constantin Tănase”, cea care îmbină, de fapt, fostele sucursale „Pușkin” și „DOCCB”. Aceasta este una dintre cele mai mari din rețeaua maib și a fost recent renovată conform identității de brand actualizate a băncii.

„Această locație va întâlni mai mulți clienți decât de obicei, pentru că noua sucursală „Constantin Tănase” unește clienții celor două sucursale mai vechi. Datorită noii identități de brand, maib își propune să pună clientul în centrul atenției, unde aceștia au parte de confort și servicii de calitate. Pentru că în această locație sunt deserviți un număr mare de clienți, acestei sucursale i-a fost acordată o atenție sporită pentru a ne asigura că toți clienții se vor simți speciali”.

Prim-vicepreședintă maib, Aliona Stratan

Autor:

Publicitate

Mereu orientați către client

În spațiile reorganizate ale sucursalelor, nuanțate în stilistica maib, amabilitatea, abordarea personalizată, ambianța confortabilă și modelul operațional inovator rămân a fi standardele de performanță pe care banca tinde să le ofere tuturor clienților săi.

„La momentul actual maib trece printr-o mare transformare atât în ceea ce ține de cifre, cât și privind aspectul sucursalelor. Principalul obiectiv al acestei transformări este faptul că clientul a devenit centrul atenției noastre și toate inițiativele pe care le facem sunt pentru a îmbunătăți calitatea de abordare a clienților noștri. Astăzi am deschis una dintre cele mai importante sucursale maib, unde clienții pot beneficia de toate serviciile într-un singur punct, la un singur consultant”.

Președintele maib, Giorgi Shagidze

Autor:

...

În următorii doi ani, maib urmează să renoveze toate sucursalele din țară, care se vor alinia noii identități de brand.

La fel ca celelalte subdiviziuni ale băncii care au îmbrăcat haine noi și au schimbat modul de operare după rebrandingul din 7 octombrie 2021, Sucursala „Constantin Tănase” este organizată în 4 zone unice, unde clienții au posibilitatea să realizeze operațiuni de sine stătător sau pot solicita suportul consultantului clienți care va determina necesitățile individuale privind serviciile bancare și vor avea parte de sprijin și consultanță.

  • Zona de autoservire – unde clienții singuri se deservesc, dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată.
  • Zona tranzacțională - permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea. Aici 90% dintre operațiuni sunt efectuate de către operatorul companiei;
  • Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă solicită mai multă siguranță și timp pentru client.

Noutatea sucursalei:

  • Zona premium „alto” – această zonă oferă servicii exclusiviste, pentru clienții premium ai băncii, clienții care au necesități sporite, dar mai puțin timp. În această zonă clienții pot veni cu familia și au la dispoziția lor zona de așteptare privată, unde clientul are deservire totală și își poate face toate operațiunile necesare fără a fi nevoie să se deplaseze de la un consultant la altul.

„Această sucursală a ținut cont de așteptările clienților, în ceea ce ține de calitatea, rapiditatea în deservire și schimbările din era tehnologică. Ca acționară a băncii, pot să confirm că banca este în pas cu toate noutățile din industria bancară mondială, este deschizător de drumuri în dezvoltarea sistemului bancar al Moldovei și este inovativă prin deschiderea spre clienți, dar și prin faptul că banca are un plan strategic bine organizat, unde au participat toți angajații acestei bănci cu idei inovative”.

Membră a Consiliului băncii maib, Natalia Vrabie

Autor:

...

Sucursala „Constantin Tănase” este a 10-a care se aliniază identității de brand maib și se află în centrul capitalei, pe strada Constantin Tănase, 9, fiind la dispoziţia clienţilor în fiecare zi, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, fără pauză.

Recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, precum și mai multe agenții maib.

Despre maib

...

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, care înglobează 137 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 79 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Prin rețeaua sa vastă, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal