Totodată, numărul trimiterilor poștale (de corespondență, imprimate (inclusiv saci M), pachete mici) s-a micșorat cu 3,7%, și a constituit 46,6 milioane, iar numărul trimiterilor rapide (servicii Express) a înregistrat o scădere de 1,7%, însumând 446,2 mii.
Din numărul total de trimiteri poștale, 40,6 milioane au alcătuit trimiterile poștale interne, iar 7,3 milioane au reprezentat trimiterile poștale internaționale.
Totodată, volumul total al veniturilor provenite din vânzarea serviciilor care fac parte din sfera serviciului poștal universal a constituit 194,5 milioane de lei, în creștere cu 18,8% față de anul 2020.
Pe de altă parte, traficul de trimiteri poștale din sfera serviciului poștal universal a scăzut cu 5,1%, în raport cu 2020, alcătuind aproape 44 de milioane de trimiteri.
Potrivit Raportului statistic privind evoluția pieței de comunicații poștale în anul 2021 , valoarea pieței de servicii poștale a crescut, comparativ cu anul 2020, cu 11,7% și a însumat 395,7 milioane de lei.
Cea mai mare rată de creștere, de 25,8%, a fost obținută la vânzările din publicitatea prin poștă, constituind 836,8 mii lei și la vânzările obținute din trimiterile de corespondență (+14,9%), alcătuind 164 milioane lei.
Veniturile obținute din vânzarea trimiterilor rapide (servicii Express) au crescut cu 7,4%, însumând 125 milioane de lei, iar veniturile realizate din vânzarea coletelor poștale s-au majorat cu 4,5%, totalizând 80 milioane de lei. Veniturile obținute din alte servicii poștale au crescut cu 46,4% și au alcătuit 24 milioane de lei.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.