Dumitru povestește că e o persoană proactivă și a decis că ar putea face ceva în domeniul creativ.
„Am deschis primul studio de realitate virtuală în Moldova, apoi am fost primul studio care a dus realitatea virtuală în formă de entertainment în România, am început să lucrăm cu festivaluri de muzică electronică. Am înțeles că tehnologiile date dau mai multă posibilitate și mai mult impact dacă creezi experiențe pentru branduri, așa am ajuns să lucrăm cu foarte multe agenții din exteriorul Moldovei. Apoi am înțeles că vrem ceva mai mult și am decis să lansăm proiectul Bold și așa am crescut impactul pe care vrem să-l aducem pentru comunitatea de marketing și artiștii de arte digitale”, povestește Dumitru.
Astfel, în 2014 el a devenit fondator la agenția de experiențe immersive Riift Studio.
„Din 2014 creăm experiențe prin care brandul comunică cu consumatorii săi. Acestea sunt instalații interactive, proiecții pe clădiri, aplicații immersive. Închipuie-ți lumea ca în filmul Avatar, doar că în viața reală. Cu asta se ocupă agenția noastră. Riift Studio este locul unde aducem la viață ceea ce e imposibil. Combinăm diferite tehnologii ca să obținem experiențe prin care consumatorii asociază brandul prin emoția prin care noi o oferim. Ne-am propus să aducem într-un loc brandurile care caută soluții inovative dar nu au neapărat experiență tehnologică și studiourile sau agențiile sau artiștii din new media care mai greu au conexiuni la finanțări și așa mai departe”, spune speakerul.
De curând, Dumitru Gangaliuc este fondator Bold Fest.
„Bold este o școală, un festival și o platformă care adună cele mai bune experiențe din zona de new media art și experiențe immersive, unde scopul nostru e să arătăm cum un brand poate să interacționeze prin intermediul artelor digitale și vizuale cu consumatorii săi. Iar Bold School și-a propus să învețe profesia viitorului în domeniul creativ. Platforma presupune că noi vrem să ajutăm artiștii să obțină noi modalități de manifestare și de conexiune cu brandurile care pot să ofere susținere financiară și nu numai”.
Dumitru Gangaliuc vine la ROOFOFFLINE să ne vorbească despre eșecurile pe care le- a avut în pandemie, despre cât de important e să existe procese bine puse la punct într-o echipă, despre metamorfozele de la o agenție către un start-up și despre cum soluțiile digitale pot fi create atât în online cât și pe offline.
Te-am intrigat? Atunci ne vedem pe acoperiș! Așa că ia-ți un bilet la cel mai tare eveniment din luna iunie - #ROOFOFFLINE Hybrid Businesses!
Iar dacă ne susții în ceea ce facem, ia-ți un abonament de Ambasador, iar noi îți oferim un bilet gratuit!
Mai multe surprize... surprize... din culise v-am dezvăluit în acest articol.
Cu ce bunătăți vă vom servi, aflați dacă intrați AICI.
Da, muzica! Nu am uitat nici de muzică. Aflați cine ne va (în)cânta la eveniment.
Cum a fost la seratele anterioare de #ROOFOFFLINE, puteți revedea în articolul pe care l-am pregătit savurând cu drag amintirile...
Ne revedem la petrecere, în data de 9 iunie, joi, la înălțime. Deja ne este dor de voi, prieteni!
Iată AICI îți poți lua permisul la petrecerea de pe acoperiș.
--------
Partenerul general al evenimentului: Kaufland Moldova.
Parteneri: Berea LITRA; Château Vartely; Mam\\'s Gelato; SELIK; 2you coffee.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.