Societatea în care trăim ne solicită din ce în ce mai mult. Rita Druță și Constantin Nedelcu, co-fondatorii școlii de engleză „Fantanstic English” au înțeles acest lucru și au creat mai mult decât simple cursuri de limbă străină. Iar, în pandemie, au reușit să se reorganizeze astfel încât au triplat numărul de angajați, de studenți și au crescut încasările lunare de la 800 de mii de lei lunar până la trei milioane. Vrei să afli cum s-au avântat în această aventură? Vino pe acoperiș să le afli povestea!
Fantastic English a început șapte ani jumătate în urmă din dorința de o oferi o educație alternativă pe piața de limbi străine. Treptat, școala a căpătat o misiune mult mai mare și anume - cea de a-i încuraja pe oameni zi de zi să devină o versiune mai bună a lor, povestește Rita.
„Engleza este doar un instrument prin care noi facem ca acest lucru să se întâmple. Să știți că studenții noștri primesc mult mai mult decât simple lecții de engleză. În primul rând, este vorba despre un level-up pentru calitatea vieții lor. Noi nu ne propunem să facem doar engleză, s-ar putea ca peste 5-10 ani să avem și alte instrumente. De asemenea, suntem diferiți prin abordarea pe care o avem față de client - el este regele, iar noi ne axăm permanent pe necesitățile lui”.
Pandemia i-a prins total nepregătiți pe c ei doi antreprenori - cu 25 de angajați, aproximativ 450 de studenți activi, cu prezență fizică, și în proces de lansare a unui curs online.
„A fost cea mai grea lună de când suntem în mediul antreprenorial. Am trecut în online peste o săptămână după începerea pandemiei. Iar în aprilie 2020 angajam primii profesori noi în echipă. La o lună și jumătate am pus totul pe roate, astfel, cererea a devenit mai mare decât oferta. Până la sfârșit de an eram 40 de oameni în echipă, iar astăzi avem 70 de angajați. Și numărul de clienți a crescut foarte mult, respectiv sunt peste 1.500 de studenți în școala Fantastic English”, explică Rita Druță.
De fapt, soțul ei și co-fondatorul școlii, Constantin Nedelcu, a fost cel care era în spatele a tot ceea ce se întâmpla atunci. El a gestionat atenția pe care o aduna Rita și coordona cu turele, procesele și departamentele.
Totodată, Rita Druță a menționat că pandemia i-a învățat să lucreze de pe „divan” și acum, peste 80% din echipă, lucrează de la distanță. Asta, deși la început părea că activitatea pe online urma să fie mult mai anevoioasă decât cea cu prezență fizică.
„Profesorilor le-am spus și le spun că sunt adevărați campioni, pentru că au dat dovadă de suficientă flexibilitate mintală și de adaptabilitate, ceea ce ne-a ajutat nu doar să ne păstrăm echipa dar și să creștem numărul de oameni cărora le prestăm aceste servicii. Asta a fost posibili doar datorită managementului și echipei care a fost deschisă pentru aceste schimbări”, a adăugat Rita.
Și dacă pentru unii pandemia a fost un adevărat stres, pentru Constantin Nedelcu a fost cea mai interesantă perioadă din viața lui de antreprenor. De ce? Vino la ROOFOFFLINE și află detalii despre cum să faci ca haosul să lucreze pentru tine, despre cum să-ți motivezi echipa să activeze de acasă și despre cum o să o ajuți nu doar să reziste ci să și avanseze pe fond de stres și incertitudine.
Iar Rita, îți va povesti despre adaptarea strategiei de marketing sau conținutului pe care îl poți livra potențialei tale audiențe, în condiții de criză și cum să o folosești pentru a ajunge la cât mai mulți oameni.
Noi abia așteptăm să aflăm povestea celor doi speakeri. Vă invităm să ne delectăm împreună pe acoperiș. Bilete cumpărați AICI!
Desigur, nu uitați că puteți intra în posesia unui bilet gratuit! Asta, cu o singură condiție - dacă pui umărul la dezvoltarea presei libere!
În cadrul evenimentului vom auzi încă o poveste inspirațională. Este vorba de Dumitru Gangaliuc care vine să îți povestească despre lumea digitală, proiecții lasere, show-uri de lumini și soluțiile în domeniul creativ
Cu ce bunătăți vă vom servi aflați dacă intrați AICI. Pe cuvânt de ROOFOFFLINE-eri, nimeni nu va rămânea flămând sau însetat!
V-am pregătit desigur și un album cu amintiri ca să (re)vedeți cum a fost la evenimentele anterioare de #ROOFOFFLINE.
Partenerul general al evenimentului: Kaufland Moldova.
Parteneri: Berea LITRA; Château Vartely; Mam's Gelato; SELIK; 2you coffee.
Vezi și aceste știri

Ce zici de o gustare de la Chef Alexandru Comerzan la #ROOFOFFLINE? Grăbește-te, doar azi mai poți lua un bilet la preț promoțional!

X.O. Band vine la #ROOFOFFLINE! Cine sunt membrii trupei și cum ne vor (în)cânta la evenimentul de pe acoperiș
