#ROOFOFFLINE și partenerii: Sergiu Litra, despre prima fabrică de bere artizanală din Moldova, campania #BeuLitra și provocările LitraQuest

#ROOFOFFLINE și partenerii: Sergiu Litra, despre prima fabrică de bere artizanală din Moldova, campania #BeuLitra și provocările LitraQuest

Prima fabrică de bere artizanală din Moldova, care a trecut deja testul timpului fiind de 9 ani pe piață, a fost prezentată la #ROOFOFFLINE de fondatorul ei, Sergiu Litra. Antreprenorul a povestit despre cele două tipuri noi de bere lansate de curând și despre campania #BeuLitra, prin care oricine are o șansă să se asigure cu bere pentru un an înainte. 

„Noi suntem prima fabrică de bere artizanală din Moldova, deja de 9 ani suntem pe piață, timp în care am introdus peste 40 de stiluri diferite de bere”, așa și-a prezentat Sergiu Litra cartea de vizită a afacerii pe care o conduce.

Noutățile exclusive ale verii de la Litra

Publicitate

Despre bere... E mai bine o dată s-o guști, decât de 10 ori să auzi de ea, așa că toți participanții la #ROOFOFFLINE au fost îndemnați să profite de ocazia exclusivă de a gusta pentru prima dată două tipuri noi de bere, lansate recent.

„Le-am făcut în colaborare cu o fabrică de bere din Anglia. Este o bere foarte interesantă, e pentru cei care nu preferă berea amară și aici s-a folosit Carrot Cake, adică am făcut ca berea să aibă nuanțe de morcov. Aici, bunăoară, s-au folosit 200 de kilograme de morcov și o cantitate enormă de hamei care să-i dea aromă și nuanțe de citrice și fructe exotice, e o bere foarte interesantă”, a explicat Sergiu.

...

...

Cel de-al doilea tip de bere este ceva foarte special, după cum a povestit fondatorul Litra Brewing Company.

„Anul trecut am devenit tată, nu am putut să nu fac o dedicație fiicei mele și am numit noul tip de bere în cinstea ei. Eu nu știu dacă cineva din fete are berea ei, dar fiica mea, pe care o cheamă Angelica o are. Este o bere tare interesantă și se numește „Saison d’Angelique”. Am ales un stil francez, foarte special, pentru că se folosește o drojdie sălbatică, ce dă nuanțe de butoi și nuanțe acidice foarte fine, am adăugat nuanțe germane care note de Sauvignon, prospețime de Sauvignon. Este o bere tare interesantă”, ne-a povestit Sergiu.

Autor:

Am mai aflat și unele secrete. Bunăoară, că în procesul de producție a berii Litra, la bază stă celebra lege medievală bavareză, numită Reinhhetsgebot, care datează încă din 1516 și care prevede că berea poate conține doar patru ingrediente - apă, malț, hamei și drojdie. Asta totuși nu îi pe producători să experimenteze și noi tipuri de bere.

„Sloganul berăriei noastre este „Radical beer for radical people”, la noi totul trebuie să fie radical, de asta noi facem beri cu fructe, cu legume... Am făcut bere cu stridii, am mai făcut niște „nebunii” tare interesante”, ne-a mai povestit Sergiu.

Bere pentru un an înainte, la ușa ta. Cum o câștigi?

Noutatea cea mare - lansarea campaniei #BeuLitra! Aceasta va oferi fiecăruia dintre iubitorii de bere șansa de a fi asigurați timp de un an de zile în fiecare lună cu câte o ladă de bere. „Publicul nostru este foarte diferit, de asta am și ales slangul - vrem ca orișice să fie legat cu berea noastră, cu brandul nostru iar oamenii să se simtă relaxați și liberi”, a explicat Sergiu.

...

...

„Deci, ce trebuie să faceți? Trebuie pur și simplu să luați berea în sticlă, anume în sticlă, faceți poză cum beți berea cu prietenii împreună cu sticla și numaidecât puneți hasthag #beulitra, iar la sfârșitul fiecărei luni, pentru că promoția asta va dura patru luni de zile, deci îs patru câștigători, deci la sfârșitul fiecărei luni noi o să alegem cea mai interesantă fotografie și acela va fi câștigătorul. Dacă vreți un an întreg să primiți bere acasă, eu nu știu o metodă mai ușoară”, a adăugat el.

Autor:

Provocare, marca #ROOFOFFLINE

Și pentru că la #ROOFOFFLINE surprizele au făcut deliciul serii, oaspeții au avut șansa să mai participe și la un joc - provocare „LitraQuest”, unde și-au pus la încercare creativitatea și ingeniozitatea. Trei participanți îndrăzneți au căutat literele ascunse pentru a construi fraza „#BeuLitra pe divan”, iar, căutând literă după literă, au îndeplinit o serie de provocări, distrându-ase pe cinste.

„Trebuia să găsesc toate foițele cu litere, ca să formez cuvântul și, împreună cu colegii, am căutat aici, pe acoperiș, toate literele. A fost fain, pentru că, după fiecare literă găsită, trebuia să fac o provocare și asta a fost atât de distractiv!”, ne-a spus unul dintre câștigătorii acestui joc.

...

Participantul a apreciat berea pe care a câștigat-o, afirmând că are un gust deosebit. „E un gust superb, are nuanțe de pădure, de citrice, e o bere ușoară care se bea foarte ușor”, a apus tânărul. La rândul său, o altă câștigătoare a jocului ne-a spus că provocarea i s-a părut interesantă, iar premiul - o sticlă de bere Litra, este pentru ea ceva nou.

„Domeniul berii pentru mine e așa, mai puțin cunoscut, domeniul vinișorului îl cunosc mai bine, dar mâine gust Litra și dacă îmi va plăcea prea mult, gata mă fac expertă și acolo”, ne-a spus participanta.

În data de 9 iunie, AGORA a dat startul seriei de vară a evenimentelor de pe acoperiș #ROOFOFFLINE2022. Primul a avut genericul #ROOFOFFLINE - Hybrid businesses de pe divan. Aproximativ 200 de oameni și-au dat întâlnire, pe acoperișul din centrul capitalei. Vezi cum s-a văzut evenimentul pe rețelele de socializare AICI.

-----

Partenerul general al evenimentului: Kaufland Moldova.

Parteneri: Berea LITRA; Château Vartely; Mam’s Gelato; SELIK; 2you coffee.

P.

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal