Dumitru Gangaliuc este un tânăr antreprenor din Republica Moldova care crede în potențialul creativ și își susține echipa pentru a trece de limitele impuse, în schimbul rezultatelor rupte din filme. În calitate de speaker la #ROOFOFFLINE, Dumitru a povestit despre provocările prin care a trecut afacerea sa în ultimii ani, dar și despre soluțiile ingenioase pe care le-a identificat în situații de criză și nu numai.
„Noi învățăm oamenii să creeze, să se manifeste prin diferite modalități. Spre exemplu, imaginați-vă că un programator este obligat doar să programeze, fără să facă backend, aplicații, website-uri. Un programator poate să creeze show-uri, să coordoneze cu toate felinarele de pe stradă, el poate să creeze așa un algoritm, ca din toate semafoarele să facă un show de lumini, dacă ar permite Direcția Transport Public”, explică Dumitru Gangaliuc din secretele meseriei.
Bazându-se pe experiențele immersive, unde lumea digitală reprezentată de proiecții, lasere și show-uri de lumini pot crea aievea povești fantastice, Dumitru Gangaliuc a pivotat afacerea sa în pandemie și acum a ajuns să creeze experiențe miraculoase ca în filmul „Avatar”.
La #ROOFOFFLINE, tânărul antreprenor a vorbit cu încredere despre potențialul de export al produselor moldovenești:
„Noi avem potențial mare de export, noi putem exporta. Noi avem calitate, dar nu neapărat prețul este cel mai jos. Noi putem exporta și cu preț mai mare. Politica noastră din 2017 spunea că noi suntem moldoveni și că putem face totul foarte fain, dar la un preț mai mic. În acel an am făcut 60 de proiecte care ne-au exploatat echipa, iar după ce am discutat cu niște mentori din SUA, în 2018, am făcut doar șase proiecte care au generat același venit ca proiectele făcute în 2017”.
Dumitru Gangaliuc a deschis primul studio de realitate virtuală în Moldova, apoi a dus realitatea virtuală în formă de entertainment în România, a început să colaboreze cu festivaluri de muzică electronică. Astfel, în 2014 el a devenit fondator la agenția de experiențe immersive Riift Studio.
De curând, Dumitru Gangaliuc este fondator Bold Fest. Bold este o școală, un festival și o platformă care adună cele mai bune experiențe din zona de new media art și experiențe immersive, iar scopul acesteia este de a arăta cum un brand poate să interacționeze prin intermediul artelor digitale și vizuale cu consumatorii săi.
În data de 9 iunie, AGORA a dat startul seriei de vară a evenimentelor de pe acoperiș #ROOFOFFLINE2022. Primul a avut genericul #ROOFOFFLINE - Hybrid businesses de pe divan. Aproximativ 200 de oameni și-au dat întâlnire, pe acoperișul din centrul capitalei. Vezi cum s-a văzut evenimentul pe rețelele de socializare AICI. În afară de Dumitru Gangaliuc, din experiența lor au împărtășit și Rita Druță înpreună cu Constantin Nedelcu, fondatorii școlii de engleză „Fantastic English”.
-----
Partenerul general al evenimentului: Kaufland Moldova.
Parteneri: Berea LITRA; Château Vartely; Mam’s Gelato; SELIK; 2you coffee.
Vezi și aceste știri

#ROOFOFFLINE: Rita Druță și Constantin Nedelcu, despre entuziasmul de a lucra online, șocuri pentru business și cel mai bun marketing

Aproape 200 de oameni s-au distrat pe acoperiș la ROOFOFFLINE. Iată care a fost atmosfera evenimentului (VIDEO)

A venit ziua cea mare! Ne vedem azi la #ROOFOFFLINE! Ai reușit să-ți cumperi un bilet?

Ne distrăm la înălțime la #ROOFOFFLINE: Pictăm inspirați de apus, descoperim berea, degustăm în orb vinuri și dăm curs provocărilor AGORA. Hai cu noi!

Premieră muzicală la #ROOFOFFLINE! Vino să-i asculți pe Stas Goncear și Călin Ganea, tinerii interpreți care ne vor delecta auzul

Speakerii #ROOFOFFLINE: Rita Druță și Constantin Nedelcu vin să-ți povestească despre cum să îți crești echipa de la 25 de angajați la 70, în pandemie
Advertoriale

La achiziția unui townhouse, în Complexul Rezidențial Hora Village, primești GRATUIT 2 locuri de parcare

Pregătește-te pentru nou an de studiu cu METRO! Ce colecții tematice de rechizite poți să găsești la METRO (FOTO)
