Vă invităm la un exercițiu de imaginație, prieteni. Închideți ochii și închipuiți-vă că cel mai respectuos sommelier vă toarnă în pahar un vin select. Ați ști să deosebiți un rosé de un vin alb și unul alb de cel roșu? Da, da, cu ochii închiși! Participanții la evenimentul #ROOFOFFLINE au avut șansa să-și pună la încercare cunoștințele în domeniul oenologiei, în cadrul unui concurs organizat de partenerul evenimentului, vinăria Chateau Vartely. Despre cei 10 curajoși care au acceptat provocarea de degustare „în orb” și despre cei aproape 200 de norocoși care au avut șansa să descopere noua gamă de vinuri TOTEM de la Chateau Vartely, vă povestim în continuare.
Cu ochii legați, au trebuit să ghicească ce fel de vinuri au în pahar și să le aranjeze unul după altul: alb, rosé și roșu. 10 îndrăzneți au acceptat această provocare, propusă de partenerul evenimentului #ROOFOFFLINE, vinăria Chateau Vartely. Intriga s-a dovedit a fi și mai mare, deoarece spre degustare au fost propuse vinuri din noua gamă TOTEM.
Intriga mai mare, distracția - mai tare!
„A fost minunat și exaltant. M-am descurcat. Pe toate trei le-am ghicit. Mai des așa concursuri!”, a spus Carolina Gajinschi, una dintre participante.
Vadim Oglinda activează în domeniul IT. El ne-a spus că a decis să participe la acest concurs pentru că i-a părut intrigant și original. „Am trecut testul cu brio. Le-am ghicit pe toate trei”, ne-a mai spus bucuros Vadim.
Vedeta serii! Noua gamă de vinuri TOTEM
Menționăm că participanții au avut posibilitatea să savureze vinuri din cea mai nouă gamă lansată de Chateau Vartely recent, la 2 iunie. TOTEM a reunit în buchetul său patru soiuri autohtone: Feteasca Regală, Fetească Neagră, Rară Neagră și Viorica.
„Promovăm aici vinurile autohtone și de calitate și împărțim cu toți cei prezenți bucuria celei mai recente lansări de vinuri Chateau Vartely - gama TOTEM. O colecție de 5 vinuri produse exclusiv din soiuri specifice locului, cu un terroir unic inspirat de toată dragostea strămoșilor noștri, transmisă prin generații și căreia noi i-am dat o notă de autenticitate, ce vine odată cu QR codul imprimat pe etichetă”, a explicat specialista în marketing de la Chateau Vartely, Tatiana Coguteac.
Așadar, vinurile din gama TOTEM ne oferă nu doar licoare bogată în arome nemaipomenite, ci și câte o filă de legendă! Accesând QR code-ul de pe etichetă, fiecare consumator va putea descoperi legenda și simbolurile, precum pământul, soarele, apa, care au stat la baza acestei noi serii de vinuri.
Apropo, cei 10 curajoși care au participat la concurs s-au ales toți cu câte o sticlă de vin din nouă gamă TOTEM.
Iar pe toți cei aproape 200 de participanți la evenimentul de pe acoperiș i-am trecut la categoria norocoșilor, pentru că și-au colorat seara cu un TOTEM autentic, servit de partenerul evenimentului, vinăria Chateau Vartely. Și... pentru că știu rostul unui vin bun și al unui #ROOFOFFLINE select.
Primul eveniment din runda de vară 2022 #ROOFOFFLINE a avut loc în data de 9 iunie și a avut genericul „Hybrid businesses de pe divan”. Aproximativ 200 de oameni și-au dat întâlnire, pe acoperiș. Vezi cum s-a văzut evenimentul pe rețelele de socializare AICI.
-----
Partenerul general al evenimentului: Kaufland Moldova.
Parteneri: Berea LITRA; Château Vartely; Mam’s Gelato; SELIK; 2you coffee.
P.
Vezi și aceste știri

#ROOFOFFLINE: Dumitru Gangaliuc, despre creativitatea moldovenilor și puterea de export a produselor pe care le creează

#ROOFOFFLINE: Rita Druță și Constantin Nedelcu, despre entuziasmul de a lucra online, șocuri pentru business și cel mai bun marketing
