
Facturile la gaze naturale nu au ajuns în toate cutiile poștale. Explicația Moldovagaz
Mai mulți consumatori de gaze naturale nu au primit factura pentru luna precedentă. Moldovagaz vine cu o explicație. Motivele ar fi mai multe, dar principala cauză ar fi că datele de la contor nu au ajuns în baza de date a instituției.
・
Moldovagaz notează că există mai multe cauze urmare a căror, facturile nu au ajuns la unii consumatori casnici. Printre acestea, un motiv ar fi că indicii curenți ai contorului nu au fost transmiși de către consumator.
Acest lucru poate fi făcut prin intermediul site-ului www.moldovagaz.md, inclusiv serviciul „Cabinetul personal al consumatorului”, aplicația online Viber ChatBot sau prin numărul de telefon 1304 (1305 pentru locuitorii capitalei).
La fel, factura poate să nu ajungă în caz că nu a fost achitată cea aferentă lunii precedente și, ca urmare, nu au fost introduși indicii de consum în baza de date.
Sau fie că controlorii companiilor de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” nu au putut avea accesul fizic la contoarele consumatorului pentru a efectua citirea.
În plus, în cazul în care în factura precedenta a fost indicat consumul zero, consumatorul nu o va primi.
Moldovagaz menționează că factura poate fi primită și online, accesând rubrica „Consumatori” de pe site-ul www.moldovagaz.md, sau prin abonarea la serviciul „Contul personal al consumatorului”.