*Acest material este sponsorizat

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani
Fundația „Constantin Mimi”

O cercetare privind potențialul turistic al localităților Bulboaca și Speia, sistematizarea tuturor potențialelor atracții naturale, culturale și arheologice, precum și elaborarea unor rute turistice prin aceste localități, vor face parte din Strategia de dezvoltare a turismului în aceste localități. Aceasta urmează să fie elaborată în cadrul parteneriatului Fundației „Constantin Mimi” cu Asociația de Dezvoltare a Turismului în Moldova, susținut de Vinăria „Castel Mimi”.

„Această strategie este un element al angajamentului Fundației de zece ani de a poziționa și dezvolta regiunile în care activează ca și zone cu multiple atracții turistice, dar și o infrastructură turistică dezvoltată, care să le ofere turiștilor locali și străini un sejur atractiv pentru minim 3-4 zile. În cooperare cu autoritățile locale și centrale vom implementa această strategie chiar de la începutul anului viitor, pentru a obține rezultate din primul an”.

Președintele Fundației „Constantin Mimi”,  Cristina Frolov

„Acest proiect este cu adevărat unic pentru Republica Moldova, pentru că pentru prima dată elaborarea unei strategii de dezvoltare turistică a unor localități este promovată și implementată de o Fundație privată și un agent economic. În plus, în premieră, este elaborată o strategie ce ține de regiunea care a fost dezvoltată de o personalitate notorie – Guvernatorul Constantin Mimi.

Director Executiv al Asociației de Dezvoltare a Turismului în Moldova, Viorel Miron

În cadrul acestui parteneriat, experții Asociației de Dezvoltare a Turismului în Moldova și ai Fundației „Constantin Mimi” vor inventaria toate potențialele atracții turistice din aceste localități, vor elabora câte un top 10 atracții turistice din fiecare localitate, vor elabora versiunile electronice a hărților turistice a satelor și vor propune trei trasee turistice locale tematice comune ambelor sate, precum și lista necesarului de indicatoare turistice pentru aceste localități. Spre final de an va fi definitivată Strategia de dezvoltare a turismului a destinației Bulboaca-Speia și planul de acțiuni de implementare a acesteia pentru un an și cinci ani.

Strategiile elaborate până în prezent de Asociația de Dezvoltare a Turismului în Moldova au servit drept bază pentru atragerea în dezvoltarea turismului în Republica Moldova, fonduri naționale și internaționale în valoare de peste cinci milioane de euro.

Fundația „Constantin Mimi” a fost lansată în anul 2019, în scopul susținerii proiectelor din cultură și educație, dezvoltare regională, precum și a proiectelor ecologice. Printre inițiativele susținute cu succes de Fundație în ultimii ani se numără burse pentru studenți, festivaluri și activități de împădurire în localitatea Bulboaca. Din martie 2022, Fundația și-a concentrat eforturile în susținerea refugiaților și instituțiilor care le oferă suport. În doar trei luni, de suport au beneficiat 3000 de familii de refugiați.

P.

Vezi și aceste știri
Fundația Constantin Mimi dă start campanie „Frați fără frontiere. Pentru că omenia nu are cetățenie”

Fundația Constantin Mimi dă start campanie „Frați fără frontiere. Pentru că omenia nu are cetățenie”

Fundația „Constantin Mimi” mai aproape de oameni. „Bunătatea trebuie să genereze bunătate!” (INTERVIU)

Fundația „Constantin Mimi” mai aproape de oameni. „Bunătatea trebuie să genereze bunătate!” (INTERVIU)

Sărbătorește Ziua Vinului Rosé la Castel Mimi. Vezi ce program te așteaptă

Sărbătorește Ziua Vinului Rosé la Castel Mimi. Vezi ce program te așteaptă

Advertoriale
Cât de bine îți cunoști vecinii de cartier? Trage un ochi în culisele Kvartals

Cât de bine îți cunoști vecinii de cartier? Trage un ochi în culisele Kvartals

JUMP acum şi începe-ți cariera IT cu Orange Systems

JUMP acum şi începe-ți cariera IT cu Orange Systems

Impactul costurilor ascunse în selectarea furnizorului de igienă

Impactul costurilor ascunse în selectarea furnizorului de igienă

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Școala din Moldova, între paragină și elită. Exemplul a două școli din r. Orhei, unde unii elevi beneficiază de condiții de top, iar alții nu au nici măcar WC în bloc (VIDEO)
  • 2
    Dumitru Robu crede că sunt șanse ca Ilan Șor să fie extrădat. Ce se întâmplă cu dosarele în care figurează Plahotniuc, Platon și Andronache
  • 3
    Andrei Spînu: Am semnat Acordul de liberalizare temporară a transportului de mărfuri cu Uniunea Europeană
  • 4
    Armata rusă s-a retras de pe Insula Șerpilor. Ministerul Apărării de la Moscova: Gest de bunăvoință
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.