Gilber Chesteron spunea că un călător vede ceea ce este, iar un turist - ceea ce a venit să vadă. Din acest punct de vedere, turiștii care vizitează Republica Moldova vin aici pentru plaiuri mioritice, mâncare gustoasă și vin, mult vin. Partea la care încă mai avem mult de lucru este ospitalitatea adaptată necesităților moderne. Tocmai din acest motiv, jurnalista Nata Albot vine pe 14 iulie la #ROOFOFFLINE să-ți povestească despre un nou proiect grandios pe care l-a inițiat cu scopul de a aduce la un nou nivel ospitalitatea turismului local. Cum? Vezi câteva detalii mai jos.
Proiectul pe care l-a inițiat Nata Albot la Pohrebea cuprinde mai multe etape și este destul de complex. Acesta implică nu doar resurse financiare, ci și umane, iar pentru dezvoltarea proiectului vor fi atrase, inclusiv, resurse internaționale care vor ajuta la creșterea nivelului ospitalității locale.
„Prima etapă este o mică pensiune a mea, o afacere unde eu o să învăț din gafele și greșelile care pot fi comise într-un proiect imobiliar. Următoarea etapă este inițierea unei campanii de crowdfunding pentru a aduna resursele financiare pentru școala de ospitalitate. Cu această campanie voi merge în diasporă, la afaceri locale, la instituții care oferă granturi, pentru ca oamenii să vadă de ce sunt capabilă și pentru ce donează acești bani. Este un proiect foarte mare, foarte curajos, care necesită foarte multe investiții”, explică Nata Albot.
Dorința de a crea o școală de ospitalitate a pornit de la problema educației în țară, care, de fapt, definește calitățile profesionale ale oamenilor, nivelul de ospitalitate, nivelul de atractivitate turistică a țării noastre și cum este percepută ea de turistul care ne vizitează, spune jurnalista.
„Moldova vrea foarte tare să se poziționeze drept o atracție vitivinicolă pentru oamenii care caută experiențe de acest gen. Problema este că dacă noi la capitolul vinuri am beneficiat de foarte multă susținere și am crescut nivelul vinificației, atunci la capitolul ospitalitate încă șchiopătăm. De vină, în primul rând, sunt oamenii care nu mai sunt instruiți și nu sunt adaptați la necesitățile moderne ale ospitalității. Oamenii au dificultăți de comunicare, sunt timizi și nu au curajul să se promoveze astfel încât să lase impresii impecabile. Tocmai din necesitatea asta și, mai ales, din lipsa unor oportunități de studii locale de calitate adaptate la nevoile de astăzi, eu am ajuns la concluzia că în Moldova este necesară o școală de ospitalitate, care să crească o nouă generație de bucătari, chelneri, brutari, patiseri, sommelieri și antreprenori care vor să dezvolte turismul rural”, afirmă Nata Albot.
Ridicăm un pic cortina și vă spunem că acest complex va avea o școală de ospitalitate cu propriul restaurant pedagogic, unde studenții vor putea practica meseria, iar vizitatorii le vor oferi ocazia să învețe pe pielea lor ce însemnă ospitalitatea.
Suntem siguri că v-am intrigat. Vă așteptăm deci pe acoperiș, acolo unde Nata Albot va povesti despre grandiosul proiect și va oferi detalii interesante din bucătăria unde se coace ideea primei școli de ospitalitate din Republica Moldova.
Iar după ROOFOFFLINE, sunteți așteptați la Holercani, acolo unde pe 17 iulie va avea loc Festivalul Ia Mania ediția 2022.
Prieteni, vă reamintim că au rămas zile numărate până când ne vom revedea pe acoperiș. Petrecerea va fi una restrânsă, de numai 100 de persoane.
Poți cumpăra bilete cât îți poftește inima pe iTiket.md. Ia-ți primul bilet și economisește.
CÂND? - În data de 14 iulie 2022, la ora 18:30
UNDE? - Pe acoperiș, desigur, însă pe unul nou ! Notați adresa: bd. Ștefan cel Mare 202, clădirea Kentford .
CE? - #ROOFOFFLINE Unbeaten paths.
CÂT? - Early Bird până la data de 8 iulie - 300 lei
Ticket standard de la 9 iulie până la 14 iulie - 450 lei
Membrii AGORA vor avea parte de un preț special la bilete - 100 de lei, iar codul promoțional va fi livrat pe e-mail.
Și nu uitați despre noutatea care v-am dat-o azi-dimineață! Fiecare al doilea bilet cumpărat este la preț de 99 de lei! Țineți voi minte matematica...
Ok! Ne revedem pe acoperiș!
-----
Partenerii evenimentului:
Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern din Moldova / USAID
Vezi și aceste știri

Lecție de matematică marca #ROOFOFFLINE sau cum prietenul la cumpărat bilete se cunoaște. Facem socoteala!

Tic-tac! Zece zile au mai rămas până la o nouă petrecere pe acoperiș -#ROOFOFFLINE Unbeaten paths

#ROOFOFFLINE: Nebătătorite sunt cărările care duc spre acoperișuri noi. Dar abonații AGORA au un cod secret și preț promo

#ROOFOFFLINE Hybrid Businesses. De pe divan, la propriu! „Decor Studio” a adus o canapea pe acoperiș

Un nou #ROOFOFFLINE pe un nou acoperiș! Dăm start vânzării biletelor pentru cea de-a doua ediție a verii, #ROOFOFFLINE Unbeaten paths

Ai fost la #ROOFOFFLINE Hybrid businesses? Răsfoim împreună albumul cu momente unice de pe acoperiș (GALERIE FOTO)

Hocus-Pocus! Magicianul Garry Cozma a scos așii din mânecă pe acoperișul de la #ROOFOFFLINE (FOTO)

Kaufland Moldova, în ritmuri de #ROOFOFFLINE: De ce surprize au avut parte oaspeții evenimentului (VIDEO)
