În acest caz, directorul companiei susține că Moldovagaz propune consumatorilor să plătească sumele indicate în facturile aferente lunii noiembrie, iar discrepanțele financiare identificate în următoarele zile/săptămâni să fie luate în considerare ca plată în avans, după care recalculul va fi inclus în facturile pentru decembrie, care vor fi transmise consumatorilor la începutul lunii ianuarie.
Autor:
Totodată, Ceban a declarat că în cazul în care consumatorii au întrebări suplimentare, aceștia se pot adresa la centrul de contact al SA Moldovagaz sau pot suna la centrele de servicii clienți de la sucursalele regionale ale companiei.
AGORA amintește că, în total, au solicitat compensații până la 24 noiembrie 695.039 de familii. În acestea sunt în total circa 1,5 milioane de persoane, ceea ce reprezintă circa 58% din populația țării.
Dintre toate cererile 79,8% au primit categoria maximă de vulnerabilitate energetică, adică foarte ridicată. Alte 79.229 de cereri - categoria de vulnerabilitate ridicată (11,4%).
Este de menționat că fără compensații vor rămâne 7.787 de cereri (1,1%) revin în categoria de non-vulnerabilitate și vor rămâne fără compensații.
În același timp, pe adresa suport@compensații.gov.md, până la 2 decembrie, au fost primite circa 2.500 de adresări cu diverse solicitări.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.