Compania AIR Moldova angajează un agent pentru prelucrarea reclamațiilor. Anunțul a fost postat pe site-ul companiei, iar potrivit atribuțiilor postului vacant, persoana se va ocupa de „Recepţionarea reclamaţiilor parvenite în adresa Î.S.C.A. Air Moldova”. Totodată printre cerințele față de candidați este să fie „calmi, stăpâni pe emoții și amabili”.
La postul de lucru pot aplica persoanele care au studii superioare sau tehnice de specialitate, abilități de comunicare și abilități de lucru independent și în echipă.
Principalele atribuții ale persoanei este Recepţionarea reclamaţiilor parvenite în adresa Î.S.C.A. Air Moldova- Colectarea informaţiei necesare pentru a fi prezentată în cadrul Comisiei de examinare a reclamaţiilor, informarea pasagerilor în termenul legal cu privire la rezultatele examinării reclamaţiilor, dar și acordarea asistenţei necesare pasagerilor de la momentul depunerii reclamaţiei până la soluţionarea cazului.
Doritorii pot trimite dosarele până pe 16 august.
AIR Moldova, implicată într-un scandal
Amintim că recent AIR Moldova a mai fost acuzată de mai mulți pasageri că a gestionat prost situația cu întârzierea zborului spre Bologna.
Nervii întinşi la maxim ai pasagerilor i-au scos pe aceştia pe pista aeroportului, iar reprezentanţii companiei aeriene nu ofereau nici explicaţii, nici „un pahar cu apă”. Mai mult, după ce au urcat în avion, la puţin timp au fost anunţaţi să coboare.
131 de persoane urmau să zboare de la Chişinău spre Bologna vineri seara, la ora 19:40, cu un avion al companiei Air Moldova. Mai întâi, oamenii au fost anunţaţi că această cursă se amână, iar peste câteva ore reprezentanţii companiei aeriene s-au prezentat în faţa pasagerilor nedumeriţi şi le-au adus la cunoştinţă că zborul se amână pentru sâmbătă, la aceeaşi oră, din cauza unei defecţiuni tehnice.
Între timp, pasagerilor nu le-au fost oferită nici mâncare, nici apă, nici posilibitatea unei cazări, deşi mulţi dintre ei erau cu copii. Au urmat certuri între reprezentanţii companiei şi cei care nu-şi doreau decât să ajungă la Bologna.
Iar principala reacție a companiei pe pagina de facebook a arătat astfel:
Vezi și aceste știri

Natalia Gavrilița, la Forumul de la Davos: „Integrarea europeană este pentru noi o cale spre stabilitate și dezvoltare”

Din cauza războiului, pierderile sistemului bancar din Ucraina au depășit 250 de milioane de dolari

OMS spune că nu este nevoie urgentă de vaccinare în masă împotriva variolei maimuței
Advertoriale

Maib continuă să primească plata pentru serviciile Orange și Moldcell cu 0 lei comision la terminalele de autoservire maib

FinCombank: Încă un pas spre transformarea digitală și îmbunătățirea experienței clienților noștri
