
iPhone 6S e doar un device pentru a accesa Instagram, unde din septembrie veți putea amplasa publicitate
Știri bune de la Instagram: începând cu 30 septembrie, mai mult de 30 de țări din lume au posibilitatea să facă advertising pe Instagram. Această nouă eră vine cu multe posibilități, dar și obligații. Vă propunem mai jos un articol la acest subiect scris de Daniela Donici, Social Media Manager, în cadrul agenției de publicitate online AdCenter.
・
Noul sistem de advertising pe Instagram este discipolul celui de pe Facebook, care a evoluat de-a lungul timpului, este înțeles și testat de marketologi. Respectiv va targeta mai mult decât criterii demografice și geografice, va optimiza operativ și va prezenta rezultatele relevante. Vom avea posibilitatea să facem mai multe tipuri de ads, care va ajuta business-ul să crească comunitatea de pe Instagram, să genereze click-uri pe site, să deruleze campanii de branding etc.
Opțiunile noi se anunță a fi interesante:
Landscape foto și video - ca ad-urile să se deosebească de contentul din newsfeed-ul utilizatorului tău
Video până la 30 s - ca poveștile spuse de businessul tău să dureze mai mult (până acum lungimea unui video pe Instagram era până la 15 s)
Marquee - un produs nou, pe care-l vom înțelege interacționând cu el, se zice că e un produs Premium, util pentru awareness de masă și un reach pe măsură, potrivit lansărilor sau evenimentelor
Instrumente de măsurare, livrare și optimizare a rezultatelor - prin intermediul cărora vom putea programa diferite tipuri de ads, vom putea optimiza instant și măsura rezultatele acțiunilor de advertising.
De la ad-uri de tip clicks to website până la app installs ne promite Instagram că vom putea obține rezultate.

Ce credem noi
Instagram e o platformă care trebuie să aducă consumatorul sau potențialul consumator undeva, unde el trebuie să se simtă bine și să nu se dezamăgească. Un accent mare punem pe pagina de aterizare din ad-urile de tip clicks to website.
De ce? Instagram este o platformă preponderent mobilă, deci dacă nu ai un site mobile friendly, pierzi consumatorul care nu interacționează corect cu pagina ta de aterizare și de ex. nu află despre oferta ta, nu achiziționează nimic din magazinul tău online, deci în rezultat riști să pari neserios în viziunea acestuia.
În situația inversă, când ai un site mobile friendly, utilizatorul, pe lângă interacțiunea căruia l-ai supus prin advertising, te va asocia cu un brand progresist, care se dezvoltă și îl face să se simtă confortabil. Deci va mai interacționa cu brandul tău.
Contentul - acum, aici, din cel mai reușit unghi. Nu cădea în gaura banalității și consultă un fotograf sau designer înainte de a face content pentru Instagram. E o platformă pe care pozele reușite cu istorii în spate au succes. Fii atent la filtrele pe care le utilizezi și cum cadrezi produsele tale în acele poze, calitatea e o premisă importantă, excesul dăunează, inversul acestuia - la fel.
Revenim cu feedback după 30 septembrie.
Articol scris de Daniela Donici, Social Media Manager, AdCenter